Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's van verschillende gemeenten in belgie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's van verschillende gemeenten in belgie

    hi there all,

    ik ben op zoek naar mensen die enkele foto's voor me van hun gemeente/stad zouden kunnen nemen ... enkele foto's die typerend zijn voor de gemeente (kerk, gemeentehuis, cultureel centrum, etc...)

    alle hulp is welkom

    je kan me bereiken op : advg2003@hotmail.com


  • #2
    Daar zullen verschillende mensen hier op het forum je zeker kunnen bij helpen, de respons hangt misschien wel een beetje af van wat je dan met die foto's precies wil doen ... ?
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Ja, wat wil je met die foto's doen Bij een duidelijk antwoord wil ik je wel helpen aan foto's van Herentals
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Dat vind ik ook,meer uitleg a.u.b.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • #5
          Foto's van Zwijndrecht..
          Wat ga j'er mee doen, ik ben gewoon curieus.
          __Romain______________________________________________..

          Comment


          • #6
            Herk de Stad zou al geen probleem hoeven te zijn....
            Maar laat eerst even weten wat je met de foto's gaat doen.

            Tuur
            Time is a precious little thing....

            Comment


            • #7
              Groot Kortenberg zou geen probleem moeten geven.
              Maar wat is de bedoeling en .... hangt er ook misschien iets aan vast

              Jo(han)
              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

              Comment


              • #8
                Originally posted by advg2003
                hi there all,

                ik ben op zoek naar mensen die enkele foto's voor me van hun gemeente/stad zouden kunnen nemen ... enkele foto's die typerend zijn voor de gemeente (kerk, gemeentehuis, cultureel centrum, etc...)

                alle hulp is welkom

                je kan me bereiken op : advg2003@hotmail.com


                Ik heb reeds wat meer info ontvangen van deze mijnheer, de foto's moeten dienen voor een bedrijvengids dat die mijnheer uitgeeft. Hij wenst zelfgemaakte digitale opnames van min 640 X 480 pixels liefst meer uiteraard. Van gebouwen en bedrijven uit uw regio. Als tegenprestatie krijg je een vermelding van je fotoclub of bedrijf op deze bedrijvengids. Dit heeft een waarde van 25 Euro. Ik kreeg deze info via E-mail als antwoord op een vraag van mij. Ik wens niet op zijn voorstel in te gaan, vind het een beetje profiteren van de brave amateur-fotograaf. Ik vind het helemaal niet erg om gratis te fotograferen, maar kan er moeilijk mee leven dat iemand anders daar dan centjes aan verdiend. Tot daar mijn mening, ik respecteer die van een ander, maar mij spannen ze niet voor die kar.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  Goed geprobeerd van deze meneer.
                  We kunnen misschien in elke gemeente BD er laten op zetten

                  Ik vond het al verdacht. Z'n eerste post...


                  Mark.
                  Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
                  LidNr. BD0211BE

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Digipics357
                    Originally posted by advg2003
                    hi there all,

                    ik ben op zoek naar mensen die enkele foto's voor me van hun gemeente/stad zouden kunnen nemen ... enkele foto's die typerend zijn voor de gemeente (kerk, gemeentehuis, cultureel centrum, etc...)

                    alle hulp is welkom

                    je kan me bereiken op : advg2003@hotmail.com


                    Ik heb reeds wat meer info ontvangen van deze mijnheer, de foto's moeten dienen voor een bedrijvengids dat die mijnheer uitgeeft. Hij wenst zelfgemaakte digitale opnames van min 640 X 480 pixels liefst meer uiteraard. Van gebouwen en bedrijven uit uw regio. Als tegenprestatie krijg je een vermelding van je fotoclub of bedrijf op deze bedrijvengids. Dit heeft een waarde van 25 Euro. Ik kreeg deze info via E-mail als antwoord op een vraag van mij. Ik wens niet op zijn voorstel in te gaan, vind het een beetje profiteren van de brave amateur-fotograaf. Ik vind het helemaal niet erg om gratis te fotograferen, maar kan er moeilijk mee leven dat iemand anders daar dan centjes aan verdiend. Tot daar mijn mening, ik respecteer die van een ander, maar mij spannen ze niet voor die kar.
                    'k Ben het helemaal met je eens. Wij maar foto's maken en hij zonder enige moeite of kosten de foto's publiceren en daar dan geld voor vragen Mij niet gezien hoor Andere leden wil ik helpen zoveel je wil maar niet hier één post zetten en daar dan geld uitslagen
                    Groetjes Vicky

                    Comment


                    • #11
                      Misschien kunnen we zelf z'n gids uitgeven om de BD kas te spijzen.

                      Groetjes,
                      Rudy
                      Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

                      Comment


                      • #12
                        Ik denk dat we die mens hier niet veel meer gaan zien ... persoonlijk werk ik ook altijd graag mee, maar als het voor commerciele doeleinden is, tsja, dat ligt toch net iets anders

                        Comment


                        • #13
                          voor comerciele doeleinden zijn er professionele fotografen, die moeten daar van leven, wij willen het gezellig houden maar het was goed geprobeerd
                          Albums
                          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                          Comment


                          • #14
                            Juist gezegd Lazy Charles, we moeten zien dat we niet in het vaarwater geraken van die profs, zij moeten daar alle dagen boterhammen van eten, en liefst nog met iets ertussen.
                            ofwel vraag je evenveel als de profs (eerlijke concurentie) of doe je het niet zou ik zeggen.

                            Trance_811
                            \Nickname: Trance_811
                            \Lidnr: BD0145BE

                            \website: http://www.fotojo.be
                            \@:trance_811@hotmail.com

                            Comment


                            • #15
                              Is dit land overnachts ineens in Iraq, Cuba of China verandert ???

                              all i aksed if there were some people who could help me out

                              auteursrechten ? ik maak mijn eigen digitale foto's ... wist niet dat er daar een wet op tegen was, ik gebruik nooit andermans foto's zonder schriftelijke toelating

                              kzal wel op een andere manier, al was het zelf dan, mijn fotokes gaan pakken, dan heb ik al dat ge"wiener" stuff nie, ...

                              de tijd dat je stak in je reply, daarmee had je al iemand kunnen helpen

                              Comment

                              Working...
                              X