Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dikkopje + juffer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dikkopje + juffer

    Vandaag eindelijk nog eens de tijd genomen om insecten te fotograferen. Laat maar weten wat jullie er van vinden.


    canon eos 400D + 100mm macro + 70-300mm IS + 55-200mm + 18-55mm

  • #2
    Re: dikkopje + juffer

    eerste heeft een mooie compositie, bij de tweede ga je ofwel voor nog meer detail in het kopje of het beeste er volledig op .
    Scherpte ligt op beide foto's goed en de achtergrond is met 5.6 niet te druk.
    enkel de kleurbalans vind ik iets te killig, iets te groen. Kleursbalans enkele 100-den kelvin warmer zou meer kleur in gestopt hebben.
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: dikkopje + juffer

      Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
      eerste heeft een mooie compositie, bij de tweede ga je ofwel voor nog meer detail in het kopje of het beeste er volledig op .
      Scherpte ligt op beide foto's goed en de achtergrond is met 5.6 niet te druk.
      enkel de kleurbalans vind ik iets te killig, iets te groen. Kleursbalans enkele 100-den kelvin warmer zou meer kleur in gestopt hebben.
      Bedankt voor de reactie. Dat laatste over die kleurbalans dat gaat toch enkel over die laatste of niet? En bestaat er in photoshop een functie waarmee je de kleurbalans kunt wijzigen in kelvin?
      canon eos 400D + 100mm macro + 70-300mm IS + 55-200mm + 18-55mm

      Comment

      Working...
      X