Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon SB-20 Flitser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] Nikon SB-20 Flitser

    Omdat er binnenkort een Speedlight Pro kit ariveert hier, en deze niet op deze flitser past, verkoop ik m'n SB-20 flitser.

    Info en specificaties zijn hier te vinden: http://www.mir.com.my/rb/photography...sb20/index.htm

    De SB-20 is niet te verwarren met de minder flexibele SB-22.
    De SB-20 heeft namelijk mogelijkheid volledig manuele instellingen, gaande van 1/16, 1/8, 1/4, 1/2 en full power. En dit alles via een simpele schuifknop achteraan de flits.

    Bijzonder handig in het gebruik bij flitsparaplu's en dergelijke strobist spullen, waar de light mod niet rechtstreeks op de flitser moet geplaatst worden. Zeer snelle recycletijd met volledig opgeladen batterijen. Ruimte voor een bounce-card in een gleuf bovenaan de flitser. Voorzien van PC-sync contacten.
    Ook een zeer compact flitsertje, dus handig om mee te nemen in de cameratas.
    De standy-stand is eveneens zeer handig: de flits schakelt zichzelf uit na een tijd ongebruikt te zijn, maar door 1 trigger komt hij vanzelf terug aan.

    Ik heb de flitser lang met succes gebruikt voor strobist shoots, in combinatie met sync-cords en/of cactus wireless triggers.
    De enige reden dat ik hem wegdoe is dus omdat de Speedlight Pro kit er niet op past en ik dus een ander model ga kopen, waardoor ik met meer flitsers dan ik nodig heb zal zitten.

    In volledig werkende staat. Enkel het plastiekje aan de achterkant met de bedrukking op komt er beetje los door de ouderdom, maar dit heeft geen invloed op de werking van de flitser.

    Foto's volgen later.

    In origineel lederen zakje.

    vraagprijs € 35

    op te halen in Gent of Merelbeke, of te verzenden op kosten van de koper.
    ~TDN
    fotoblog: www.tdn9.be
Working...
X