Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Barricade

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Barricade

    Deze keer bij laagwater :


    Exposure blending en wat gespeeld met schuivertjes
    Genietbaar ??

    greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

  • #2
    Re: Barricade

    lucht is wel mooi, maar de voorgrond voor mij net effe te blauw.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Barricade

      subliem, zonder opmerkingen.
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: Barricade

        zeer mooie plaat aansluitend op je vorige post enkele kritiek foto moest van een hoger standpunt genomen geweest zijn

        jagertje

        Comment


        • #5
          Re: Barricade

          Om dit realistischer te laten ogen moet je er voor zorgen dat de reflectie van de lucht(lucht = in deze foto is het de lichtbron) in het water(tussen de rotsen vooraan) niet bleker (sterker) is dan de lucht zelf.
          Last edited by RUPSELKOPKE; 27 juni 2009, 11:53.
          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

          Comment


          • #6
            Re: Barricade

            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Om dit realistischer te laten ogen moet je er voor zorgen dat de reflectie van de lucht(lucht is in deze foto is het de lichtbron) in het water(tussen de rotsen vooraan) niet bleker (sterker) is dan de lucht zelf.
            klopt een punt wat ik vergeten was aan te halen

            jagertje

            Comment


            • #7
              Re: Barricade

              lekkere warme kleuren grt aj

              Comment


              • #8
                Re: Barricade

                ik hou ervan Cheeta, mms iets meer water zichtbaar maar ik moet hier geen keuze maken, en ik ga ervan uit dat jij hier een goede beslissing genomen hebt


                grtjs,


                jeannot

                Comment


                • #9
                  Re: Barricade

                  Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                  Om dit realistischer te laten ogen moet je er voor zorgen dat de reflectie van de lucht(lucht = in deze foto is het de lichtbron) in het water(tussen de rotsen vooraan) niet bleker (sterker) is dan de lucht zelf.
                  Bedankt voor deze tip
                  Deze "exposure blending" is m'n eerste poging, met dank aan jouw tutorial.
                  Eigenlijk wel sympa om zo je kennis te delen
                  Oefening baart kunst. Ik heb dus nog een lange weg te gaan ...

                  Ik zie nu ook mijn "fouten" en heb eigenlijk al spijt dat deze in SC staat (tussen al dat ander fantastisch materiaal van de laatste dagen)

                  greetz
                  Cheeta
                  Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                  flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Barricade

                    Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                    Ik zie nu ook mijn "fouten" en heb eigenlijk al spijt dat deze in SC staat (tussen al dat ander fantastisch materiaal van de laatste dagen)

                    greetz
                    Cheeta
                    Is voor mij wel SC waardig hoor
                    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                    www.cromagnonman.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Barricade

                      Ik denk dat een hoger standpunt hier misschien beter aangewezen zou zijn. De horizon wordt nu onderbroken door de rotsen, en dat wringt een beetje (bij mij toch).
                      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                      Comment


                      • #12
                        Re: Barricade

                        Rupsel zijn opmerking is...alweer...terecht en we kan er weer iets van leren,maar dit neemt niet weg dat het toch een mooie foto is geworden die zeker hier in sc zijn plaatsje verdient...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Barricade

                          Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht


                          Ik zie nu ook mijn "fouten" en heb eigenlijk al spijt dat deze in SC staat (tussen al dat ander fantastisch materiaal van de laatste dagen)

                          greetz
                          Cheeta
                          Iedereen maakt foutjes Cheeta....100% perfect bestaat niet, er is altijd ruimte tot verbetering. Dat is nu net het interessante aan fotografie.
                          Je bent al op goeie weg.....je foto misstaat zeker niet in showcase.
                          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Barricade

                            Bedankt voor de reacties !

                            Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
                            Ik denk dat een hoger standpunt hier misschien beter aangewezen zou zijn. De horizon wordt nu onderbroken door de rotsen, en dat wringt een beetje (bij mij toch).
                            Ik wil me eigenlijk een deftige groothoek aanschaffen
                            Dan heb ik nog meer "speelruimte"

                            greetz
                            Cheeta
                            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                            flickr

                            Comment


                            • #15
                              Re: Barricade

                              Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
                              Ik wil me eigenlijk een deftige groothoek aanschaffen
                              Ja da zou ik ook wel willen een vette 10-22 van canon

                              Je foto vald zeker in de smaak

                              Groeten

                              Joeri
                              Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                              www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                              Comment

                              Working...
                              X