Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonder titel ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonder titel ...

    ... enkel en alleen een foto van de lucht, maar dan niet op z'n Bouks


  • #2
    Re: Zonder titel ...

    Niet slecht hoor, dat spel van licht en schaduw.
    ben wel benieuwd in welk land (Portugal?)

    Comment


    • #3
      Re: Zonder titel ...

      Prachtige compositie..Mooi licht..Dit soort hebben we nog in de HOF gezien
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Zonder titel ...

        jaaaaaaa,
        Da's wel een héééle mooie
        en trouwens perfect belicht, niet gemakkelijk

        Comment


        • #5
          Re: Zonder titel ...

          Oorspronkelijk geplaatst door durmebar Bekijk bericht
          en trouwens perfect belicht, niet gemakkelijk
          inderdaad knap gedaan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Zonder titel ...

            een zeer mooie plaat, en doordacht


            grtjs,

            jeannot

            Comment


            • #7
              Re: Zonder titel ...

              Heel mooi, alhoewel ik de neiging heb om mijn hoofd te willen draaien om de mensen te zien op deze foto. Misschien eens kwart slag draaien om het effect te zien ?
              α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
              Flickr____No place to be

              Comment


              • #8
                Re: Zonder titel ...

                Bewust gekozen om balans in de foto te brengen door het zware gedeelte (de erker) onderaan te plaatsen, met (wachten op) de locals voor dat kleine accentje extra.
                Plaatje geschoten in het Meherangarh fort in Jodhpur (Indië).
                Mercikes voor het kijken en reageren.

                Variatie van een andere binnenplaats, die voor herkenning zorgde bij Schoonspikke (geen hof): http://forum.belgiumdigital.com/f52/tussen-4-muren-248034.html

                Comment


                • #9
                  Re: Zonder titel ...

                  zeer mooie plaat hoor


                  groetjes,


                  Sylvie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zonder titel ...

                    zonder titel en zonder foto hier....ben al een paar keer komen piepen, want ben wel curieus, maar imageshack laat het afweten ....foto komt er niet door (aan mijn internetverbinding is het niet gelegen want heb juist een snelheidstest gedaan en alles OK)
                    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zonder titel ...

                      curieus genoeg om nog eens terug te keren...'t was een tijdelijk downloadprobleem blijkbaar...een paar uren gewacht en 't is nu toch gelukt.
                      Mooi kader rond de lucht en perfect symetrisch. Groot dynamisch bereik...goed belicht dus, zowel in de donkere als lichte partijen. Alleen te bereiken in RAW denk ik (allez, zo zou ik het toch doen) of met meervoudige belichting. Niet mogelijk met één JPEG. En, zit ik ernaast ?
                      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zonder titel ...

                        Statief was verboden, dus een reeksje met verscheidene belichtingen was niet mogelijk (tenzij bracketing). Foto is dus het resultaat van één Raw die door Photoshop is gehaald
                        Toch bedankt voor de moeite om terug te keren naar dit topic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zonder titel ...

                          goede symmetrie al is hij niet helemaal perfect en goed uitgelicht. Heb je je toestel ook op de grond gelegd en op afstand bediend?
                          Marsje

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zonder titel ...

                            Uit de hand getrokken wegens een hinderlijk obstakel (soort platformpje) in 't center van het pleintje. Ik ben er in een vreemde houding achterwaarts moeten gaan over hangen.
                            De mensen keken raar naar mij, en ik voelde ze denken: "Allez, wat voor een toeren haalt die nu uit om gewoon de lucht te fotograferen?"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zonder titel ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                              Uit de hand getrokken wegens een hinderlijk obstakel (soort platformpje) in 't center van het pleintje. Ik ben er in een vreemde houding achterwaarts moeten gaan over hangen.
                              De mensen keken raar naar mij, en ik voelde ze denken: "Allez, wat voor een toeren haalt die nu uit om gewoon de lucht te fotograferen?"
                              Dat ken ik, vaker gehoord en gezien in Maastricht.
                              verder is alles al gezegd. mooie foto
                              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                              Comment

                              Working...
                              X