Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In weerwil van...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In weerwil van...

    Hans Aarsman ( http://forum.belgiumdigital.com/f59/...mo-266765.html ), blijven wij ,ik,het zoeken in esthetiserende fotografie.





    Foto is een merge van twee foto's,één met de achtergrond scherp,een ander ,ingeflitst,met de kader scherp.


    Walter
    D850

  • #2
    Re: In weerwil van...

    Schitterend idee maar;
    Die ophandraadjes zou ik wegclonen evenals die stok onderaan rechts van het kader.
    Verder het contrast wat bijregelen want de foto oogt nogal flets, op mijn scherm dan toch.
    Maar wel bijzonder mooi compo hoor

    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: In weerwil van...

      Het heeft wel iets.
      En die ophangdraadjes horen er absoluut bij, zonder wordt het kitch.

      Comment


      • #4
        Re: In weerwil van...Update

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        Het heeft wel iets.
        En die ophangdraadjes horen er absoluut bij, zonder wordt het kitch.


        Mja ik weet het nog zo niet,wel een leuke inval,krijgt iets surrealistisch.Contrast heb ik niet gewijzigd ( staat heel sterk op de kader en zwak op het landschap in de verte om het ingekaderde aspect ervan extra te benadrukken)







        Walter
        D850

        Comment


        • #5
          Re: In weerwil van...

          Het is niet bijzonder origineel natuurlijk, maar het heeft wel iets !
          De verschillende kleurtemperatuur van het kader (flits) en het landschap (natuurlijk licht) en de harde schaduwen op het kader vind ik een beetje storen...

          Met of zonder draadjes ? Niet gemakkelijk...
          Die zonder draadjes lijkt mij leuker om naar te kijken. Anderzijds lijkt zo'n prent dan weer een "gewone" photoshopmontage, dus toch wat alledaags. Beter lijkt mij dus toch om een beeld te maken met de middelen van ophanging (of staan) duidelijk zichtbaar. Maar dan met dikkere touwen, of een een schildersezel, of iets dergelijks... zodat het duidelijk wordt dat de opname een setting was van de fotograaf ter plaatse.
          Voor wat het waard is hoor
          Greetz, KAriboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Re: In weerwil van...

            leuk idee maar de compo is niet goed.
            zo wie zo storen de takken met of zonder ophangdraadjes.
            het schilderijframe had een stuk hoger gemogen zodat de horizon lager komt te liggen en de bos brandnetels niet zo prominent in beeld zijn.
            nogmaals; idee erg leuk, uitvoering niet.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: In weerwil van...

              mis hier toch wel een goede achtergrond die niet mooi overkomt

              jagertje

              Comment

              Working...
              X