Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuven station

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leuven station

    Lang geleden dat ik nog eens een foto heb gepost of mijn site heb geupdate, maar tijd om er terug beetje werk van te maken nu dat de examens bijna gedaan zijn.

    Hopelijk vinden jullie het wat.






    Last edited by Carlw; 24 juni 2009, 17:45.
    www.carlwouters.com

  • #2
    Re: Leuven station

    leuke reeks en ga voor 2-3-1.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Leuven station

      Het zijn drie mooie en alle opmerkingen zijn muggenzifterij hoor
      Ik zou het niet direct beter kunnen.

      De tweede is de beste, alleen had je mss iets meer moeten opschuiven en die paal er vanaf laten, die komt nu nogal dominant in beeld.

      De derde mist wat licht in de lucht, beter iets vroeger genomen?

      Greetz,
      Peeke
      ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

      Comment


      • #4
        Re: Leuven station

        Geen opmerkingen gezien, dus geen muggen en niks te ziften

        Maar serieus, goede serie, volg de volgorde van ons altijd aanwezige Bouk.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

        Comment


        • #5
          Re: Leuven station

          Ik wil er toch nummer drie uitpikken (of uitziften), ik vind die héél mooi !

          Comment


          • #6
            Re: Leuven station

            Thx voor de reacties,

            persoonlijk vond ik die paal er zeer goed bijpassen door dat dit toch het mechanische naar boven brengt van het station (dit wel op 1/6 ongeveer).

            Speciaal voor jou heb ik een andere foto hier toegevoegd

            Ik heb veel foto's van alle tijdstippen, maarja je moet er 3 uitpikken en dan kies ik voor verschillende types.


            Link


            [Mod]

            4de Foto achter een link geplaatst

            SW





            nogmaals bedankt voor de reacties.

            EDIT: ik merk wel dat er wat verlies is aan contrast, zeker de eerste
            Last edited by Soeki Wan; 29 juni 2009, 17:16.
            www.carlwouters.com

            Comment


            • #7
              Re: Leuven station

              Bij mijn beoordeling zal er weer een groot stuk beroepsmisvorming bijzitten zeker.
              Jammer dat de sporen in de schaduw liggen bij foto 1 ander hadden die geblonken als bij de 'traverse' (doorsteek).

              De update van foto 2 is duidelijk beter maar ook hier dezelfde opmerking.
              Foto 3 is dan weer meer een klassieler.
              Al bij al, drie mooie prenten dan toch.

              Grtz, RF
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Leuven station

                Ik vind de nabewerking van deze foto's niet goed.
                Er treedt een serieuze color cast op bij de eerste 2 foto's die hier totaal geen toegevoegde waarde heeft in tegendeel het degradeert de foto's.
                Bij de tweede foto zie ik ook duidelijk ghosting artefacts (verschuivingen) in de lucht.
                Heb je soms HDR gebruikt of een andere techniek waar je verschillende beelden over elkaar hebt gelegd, dat zou veel verklaren ?
                Hopelijk heb je er iets aan.

                Groeten,
                Wim

                Comment

                Working...
                X