Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

objectief aankopen in webwinkel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • objectief aankopen in webwinkel

    Hallo,

    Ik zou een objectief willen aankopen via een webwinkel.
    Is dit veilig en heeft er iemand van jullie ervaring met de aankoop via een webwinkel.

    Cindy

  • #2
    Re: objectief aankopen in webwinkel

    Ik koop zelf regelmatig iets online, maar er zijn natuurlijk ook minder betrouwbare webshops (vaak merk je dit aan de superlage prijzen). Had je een bepaalde webshop in gedachten?
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: objectief aankopen in webwinkel

      Ik heb eigenlijk geen webshop in gedachten alle voorstellen zijn welkom

      Comment


      • #4
        Re: objectief aankopen in webwinkel

        - Foto Konijnenberg (vrijdag nog geweest, hebben een winkel in Turnhout)
        - Foto Rubens
        - Bartok
        - Digicamshop
        - Kamera Express (NL)
        - CameraNu (NL)
        about.me/stijnv

        Comment


        • #5
          Re: objectief aankopen in webwinkel

          ik koop tegenwoordig alles bij cameranu.nl, vind ik nog beter dan konijnenberg, en is reuze-betrouwbaar! nog nooit 1 enkel probleempje gehad!

          Comment


          • #6
            Re: objectief aankopen in webwinkel

            Hey, zelf heb ik onlangs via Digitalstreet.nl. aangekocht prijs lag een pak lager voor de Nikon AF 70-200mm F2.8 G AFS IF-ED VR lens die ik zocht (zelfs €600.00 lager of bij mijn fotograaf). Je moet je wel registreren op hun site maar na betaling heb je binnen 3 dagen je bestelling.

            Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk vind dat ze minder materiaal op stock beginnen hebben wat de levertijd wel langer zou maken. Maar je ziet duidelijk op hun site of ze op stock liggen of niet. Ik zou er zeker opnieuw gebruik van maken

            Er zullen dus zeker nog wel andere sites zijn zoals vermeld in bovenstaande berichten. Ik bekijk altijd even of er reviews zijn van de internetshop zelf en wat de beoordeling is. zie http://tweakers.net/shopreview/6310 voor de webwinkel waar ik aankocht.

            Veel succes met je zoektocht en nieuwe aankoop
            Mijn foto site
            Mijn facebook pagina

            Comment


            • #7
              Re: objectief aankopen in webwinkel

              Hallo, ik heb goede ervaringen met digicamshop.be alleen is het jammer dat je moet bijbetalen voor betaling met kredietkaart. Voor de rest: levering en service top. Prijzen zijn meestal ook ok.

              Comment


              • #8
                Re: objectief aankopen in webwinkel

                Ik heb zowel goeie ervaringen met cameranu.nl als met fotokonijnenberg. Beiden zijn goed qua service en producten.

                De prijzen vergelijken en bij de goedkoopste kopen lijkt me de betrouwbare techniek: althans van de websites die al vermeld zijn :-)

                succes!
                Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
                Flickr here and many more to come!

                Comment


                • #9
                  Re: objectief aankopen in webwinkel

                  Bedankt voor de tips, nu kan ik op zoek gaan en de prijzen vergelijken.

                  Allemaal nen dikke merci!!

                  Cindy

                  Comment


                  • #10
                    Re: objectief aankopen in webwinkel

                    hey, ik koop regelmatig bij deze site: http://www.hardware.be/
                    de service is top en heb tot nu toe geen problemen gehad met de leveringen
                    je moet natuurlijk wel aanmelden om daar iets te kopen of bestellen

                    Comment


                    • #11
                      Re: objectief aankopen in webwinkel

                      hoi Cindy,

                      met art&craft in mariakerke heb ik goede ervaringen. snel, correct en vrij scherpe prijzen. nog goedkoper is studio 73. Zij hebben een winkel in Turnhout, Geel en Mol. Ik ben er enkel nog maar een lens gaan kopen en dit in de winkel zelf, maar zij hebben ook een webshop. studio 73 hun prijzen concureren met konijnenberg. mijn lens was een verschil van 3 euro. bij hun op dat moment in stock, bij konijn niet.
                      groetjes,
                      scharlie

                      Comment


                      • #12
                        Re: objectief aankopen in webwinkel

                        Ook ik zweer bij CameraNu.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: objectief aankopen in webwinkel

                          Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                          - Foto Konijnenberg (vrijdag nog geweest, hebben een winkel in Turnhout)
                          - Foto Rubens
                          - Bartok
                          - Digicamshop
                          - Kamera Express (NL)
                          - CameraNu (NL)
                          En www.digitalstreet.nl niet vergeten mee te nemen als je vergelijkt !

                          Goeie prijzen, snelle levering (evt. ook afhalen in winkel mogelijk) en prima service achteraf ook.
                          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                          Comment


                          • #14
                            Re: objectief aankopen in webwinkel

                            Dit een topic uit juni, ik veronderstel dat Cindy ondertussen toch al haar gading gevonden zal hebben

                            Oorspronkelijk geplaatst door mrsjaak2009 Bekijk bericht
                            hey, ik koop regelmatig bij deze site: http://www.hardware.be/
                            de service is top en heb tot nu toe geen problemen gehad met de leveringen
                            je moet natuurlijk wel aanmelden om daar iets te kopen of bestellen
                            Heb je de prijzen van de Canon EOS 7D en 5dMark II al eens bekeken ? Ik denk niet dat ze er veel van zullen verkopen, je vindt deze aan de prijs die zij zonder btw opgeven gewoon zo in de winkel

                            Mark
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: objectief aankopen in webwinkel

                              Vergeet foto Bastiaens niet te Sint-Niklaas. Scherpe prijzen, goede service :

                              Comment

                              Working...
                              X