Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs/kwaliteit goede superzoomlens.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs/kwaliteit goede superzoomlens.

    Ik ben namelijk op zoek naar een goede superzoom lens voor air shows en vliegtuig spotten maar ook het alle daagse dit is voor op men 50D. Iemand suggesties (buget: € 600).
    Heb al gedacht aan een Tamron 18-270 VC. En hoe zit het eigenlijk tov de kwaliteit van Canon lenzen.


    Alvast bedankt.
    Canon EOS 50D + Canon EF 24-70/F2.8 L USM + Promaster filter + Canon 580 EXII + Canon BG-E2N grip + CF kaarten San disk Extreme III
    http://www.fotografiebram.be

  • #2
    Re: Prijs/kwaliteit goede superzoomlens.

    eerlijk denk ik dat je met 270mm iets te kort gaat komen.

    meestal gaat men voor de bigma (sigma 50-500)
    120-400 hms os
    150-500 hms os
    tamron 200-500 is ook een optie
    en natuurlijk ook de 100-400L van canon zelf!

    met het vooropgestelde budget is de 120-400 diegene die het best in de buurt komt.
    maar als je er nog iets bij kan doe zou ik zeker kijken voor die 100-400L super lens.
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Prijs/kwaliteit goede superzoomlens.

      Bedankt , de beeldstabilisatie is dit een must heb zelf al meer maals gewerkt met een 70-200 L USM f2.8 IS van canon en deze kon perfect uit de hand. Ik zie dat jij zelf de 120-400 hebt. Ben je daar tevreden over? Kwa prijs valt hij redelijk goed mee.
      Last edited by Bram O.; 22 juni 2009, 11:42.
      Canon EOS 50D + Canon EF 24-70/F2.8 L USM + Promaster filter + Canon 580 EXII + Canon BG-E2N grip + CF kaarten San disk Extreme III
      http://www.fotografiebram.be

      Comment


      • #4
        Re: Prijs/kwaliteit goede superzoomlens.

        ben er zeker tevreden over! dees weekend nog effe goed gaan testen in paradisio!
        staan hier ook enkele foto's van de E3prijs die met dees lens gemaakt zijnklikje had ze toen amper een week of 2

        maar een dergelijk lange tele met vergt een goeie handeling en techniek ook al heb je VR/OS/IS een milimeter bewegen is al vlug een eind verschil op de foto.
        nikon stuff

        Comment

        Working...
        X