Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iets later op de dag...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iets later op de dag...

    ....2O graden en een prachtige natuur ..wat wil je nog meer..Zaterdag met mijn kroost een tarasje gaan doen in Zoutleeuw..Ik had geluk want het licht en de lucht waren heerlijk...Deze fotos heb ik een lichte punch gegeven.






    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: iets later op de dag...

    De onderste voor mij

    gr.ron.
    http://exhi-fotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: iets later op de dag...

      Twee maal raak geschoten en voor mij is de eerste een schot in de roos.
      Mooie bewerking overigens

      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: iets later op de dag...

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Twee maal raak geschoten en voor mij is de eerste een schot in de roos.
        Mooie bewerking overigens

        Grtz, RF
        Ik vond de eerste ook de betere ondankst de toren die centraal staat.In dit geval de blikvanger..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: iets later op de dag...

          Geen voorkeur, beide
          Groetjes Hendrika

          Comment


          • #6
            Re: iets later op de dag...

            Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk bericht
            De onderste voor mij

            gr.ron.
            ik ga mee voor de onderste

            grtjs,

            jeannot

            Comment


            • #7
              Re: iets later op de dag...

              twee mooie
              nikon coolpix s9100

              Comment


              • #8
                Re: iets later op de dag...

                twee mooie opnamen, al vind ik bij beiden de bewolking in het midden wat te licht, zijkanten wel goed.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: iets later op de dag...

                  Ik ga voor de eerste , centraal standpunt van de toren komt tot zen recht doormede het centrale standpunt van de horizon.
                  en de beplanting brengt je naar de toren , kleurtjes komen wel een beetje koel over , mochten hier van mij een beetje warmer.
                  Wat de wolken betrefd , idd , die zijn centraal aan de bleke kant , kan zijn door een of andere action die het center oplichten.
                  Maar de plaat is GOED , alle details aanwezig en een top locatie

                  mvg xiebu
                  "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                  *BD1033BE*

                  Comment


                  • #10
                    Re: iets later op de dag...

                    Twee mooie Pascale, maar de tweede smaakt mij toch 't meest
                    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                    Grtjs, Jacky

                    Comment


                    • #11
                      Re: iets later op de dag...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
                      Twee mooie Pascale, maar de tweede smaakt mij toch 't meest
                      Jackske en natuurlijk alle anderen,
                      bedankt voor de comments...
                      Ik zal eens een warmere versie posten he Xiebu?

                      Off Topic:Jackske mijne naam is Pascal en niet met een "e" want dan moet ik dat operatief laten verwijderen..Snappie
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: iets later op de dag...

                        Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                        Ik ga voor de eerste , centraal standpunt van de toren komt tot zen recht doormede het centrale standpunt van de horizon.
                        en de beplanting brengt je naar de toren , kleurtjes komen wel een beetje koel over , mochten hier van mij een beetje warmer.
                        Wat de wolken betrefd , idd , die zijn centraal aan de bleke kant , kan zijn door een of andere action die het center oplichten.
                        Maar de plaat is GOED , alle details aanwezig en een top locatie

                        mvg xiebu

                        Domi,
                        IK had dat nogtans niet opgemerkt op mijn scherm..Zag er allemaal uitstekend uit..Het dodge and burn effect wat meer centraal denk ik was beter geweest..Raar want mijn scherm is niks mee aan de hand...
                        Zal deze avond eens iets posten wat warmer is ok?
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: iets later op de dag...

                          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Ik vond de eerste ook de betere ondankst de toren die centraal staat.In dit geval de blikvanger..
                          Het centrale standpunt van de toren stoort hier helemaal niet...mooie natuurlijk foto

                          Comment


                          • #14
                            Re: iets later op de dag...

                            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Off Topic:Jackske mijne naam is Pascal en niet met een "e" want dan moet ik dat operatief laten verwijderen..Snappie
                            en er zijn er niet veel die hunne jongeman willen verliezen se
                            Dus Jackske ik zou me maar uitgebreid verontschuldigen bij Pascal en met een plechtige communicant gezichtje beloven dat je dit nooit meer zult doen

                            Groetjes, RF
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: iets later op de dag...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              en er zijn er niet veel die hunne jongeman willen verliezen se
                              Dus Jackske ik zou me maar uitgebreid verontschuldigen bij Pascal en met een plechtige communicant gezichtje beloven dat je dit nooit meer zult doen

                              Groetjes, RF
                              ja lap, vanaf nu heb je het aan je broek Pascalé "platel


                              grtjs,


                              jeannot

                              Comment

                              Working...
                              X