Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doorkijkje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doorkijkje



    Groeten Vince

  • #2
    Re: Doorkijkje

    Leuk idee en goed gezien, maar ik heb toch wel wat moeite met het technisch aspect van deze foto. Of was dat gewild ?
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

    Comment


    • #3
      Re: Doorkijkje

      Bedankt voor je reactie.

      Wat bedoel je met het technisch aspect?

      Ik had hem eigenlijk nog iets rauwer gewild maar ik ken niets van foto's bewerken. Mss moest ik hem nog wat meer zwart-wit maken.
      Suggesties zijn altijd welkom.

      of-topic:
      Ik vroeg me ook af of het uiteindelijk iets uitmaakt of iets gewild is of niet , het kan iets zeggen over de creativiteit en het talent van de persoon die iets creëert. Als het resultaat mooi is dan maakt het mij niet uit hoe het proces verlopen is. Een toevalstreffer kan ook de moeite zijn.
      Hoe denken jullie hierover?

      Groeten Vince

      Comment


      • #4
        Re: Doorkijkje

        Ik ga een heel eind met je mee in je redenering. Een toevalstreffer kan inderdaad. Er is natuurlijk een beperking aan het aantal toevalstreffers dat je kan scoren.
        Wat betreft het technisch aspect. De lucht lijkt hier en daar wat uitgebrand, de witbalans lijkt me ook niet helemaal dat, en er zijn stukken van de kraan die ontbreken.
        Maar, zoals ik al zei, dat kan allemaal gewild zijn. Het is wel een boeiende foto in mijn ogen en dus is hij alvast geslaagd.
        Ik wil er geen misverstand over laten bestaan. Het technische is in mijn ogen altijd ondergeschikt aan het effect dat een foto op iemand heeft.
        Dus, al bij al,
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

        Comment


        • #5
          Re: Doorkijkje

          Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
          Leuk idee en goed gezien, maar ik heb toch wel wat moeite met het technisch aspect van deze foto.
          Ik volg hier. Ook vraag ik me af of het niet beter was de kraan er volledig op te plaatsen.

          Groeten
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Doorkijkje

            Persoonlijk zou ik de hele machine op de foto hebben gezet. Daarbij zou ik een iets lager standpunt gekozen hebben. Een standpunt waarbij het lijkt alsof het pand op de achtergrond, in de graafbak staat.

            Comment

            Working...
            X