Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zantedeschia (Calla)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zantedeschia (Calla)

    Een beetje een sombere kleur heeft deze bloem, maar de vorm is mooi, en met het juiste licht kon er misschien toch nog een aardige foto van gemaakt worden.







    Alvast bedankt voor het kijken.

    Groetjes,
    Yves
    Niet geschoten is altijd mis ...

    Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

  • #2
    Re: Zantedeschia (Calla)

    Idd mooi belicht.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Zantedeschia (Calla)

      Inderdaad heel mooi belicht
      Maar de beelduitsnede laat mij een beetje op mijn honger zitten. Bovenaan iets teveel zwart, terwijl ik graag een klein beetje meer van de voet van de bloemen had gezien...
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Re: Zantedeschia (Calla)

        Knappe compo en belichting.

        groetjes

        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Zantedeschia (Calla)

          Bedankt voor de fijne reacties ! (en dat van posters waarvan je stilletjes hun foto's bewondert ...)

          @kariboe: wat de beelduitsnede betreft: onderaan had ik er een reepje afgehaald omdat daar al de topjes van lager gepositioneerde bloemen kwamen piepen. de stelen zijn inderdaad vrij lang zodat ik het voetje op deze manier niet direct in beeld kan brengen (tenminste niet zonder het bloemstuk uit elkaar te halen). Links had ik er ook al een deel afgehaald wegens te veel nietszeggend zwart. Toch bedankt voor je suggestie.
          Niet geschoten is altijd mis ...

          Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

          Comment


          • #6
            Re: Zantedeschia (Calla)

            Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
            Bedankt voor de fijne reacties ! (en dat van posters waarvan je stilletjes hun foto's bewondert ...)

            @kariboe: wat de beelduitsnede betreft: onderaan had ik er een reepje afgehaald omdat daar al de topjes van lager gepositioneerde bloemen kwamen piepen. de stelen zijn inderdaad vrij lang zodat ik het voetje op deze manier niet direct in beeld kan brengen (tenminste niet zonder het bloemstuk uit elkaar te halen). Links had ik er ook al een deel afgehaald wegens te veel nietszeggend zwart. Toch bedankt voor je suggestie.
            De andere bloemen afsnijden vóór de opname hé Ycam. Voor een goede plaat moet je alles overhebben
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: Zantedeschia (Calla)

              Heel knap en inderdaad mooi belicht
              Grt
              Theike
              Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

              Comment


              • #8
                Re: Zantedeschia (Calla)

                Het zijn zeker mooie bloemen, en jij bewijst dat je er ook nog een mooie foto van kunt maken.

                Comment


                • #9
                  Re: Zantedeschia (Calla)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                  De andere bloemen afsnijden vóór de opname hé Ycam. Voor een goede plaat moet je alles overhebben
                  Greetz, Kariboe
                  Dat moet kunnen hé
                  Mooi vastgelegd
                  Groetjes Hendrika

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zantedeschia (Calla)

                    Prima scherpte en een hele mooie belichting, maar 'k had toch de bloemen uit het bloemstukje gehaald zodat je nog een stuk stengel had om dan een vertikale uitsnede te maken
                    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                    Grtjs, Jacky

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zantedeschia (Calla)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
                      Prima scherpte en een hele mooie belichting, maar 'k had toch de bloemen uit het bloemstukje gehaald zodat je nog een stuk stengel had om dan een vertikale uitsnede te maken
                      Volg hier ook..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zantedeschia (Calla)

                        Iedereen bedankt voor de fijne commentaren !

                        Een verticale uitsnede past inderdaad perfect bij deze ranke bloemen (met steel), maar mijn gemalin was er niet zo voor te vinden om de bloem af te snijden Bij gelegenheid probeer ik het wel eens, hoor

                        Groetjes,
                        Yves
                        Niet geschoten is altijd mis ...

                        Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zantedeschia (Calla)

                          YEs recht in de roos..Je hebt hem verdiend de HOF plaats.
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zantedeschia (Calla)

                            Proficiat met je HoF plaats
                            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                            Grtjs, Jacky

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zantedeschia (Calla)

                              Mooi plaatje, en proficiat met je HoF-plaatsje.
                              ~Lieve groetjes, Saskia~
                              Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
                              Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

                              Comment

                              Working...
                              X