Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

    k heb vandaag met de post mijn nieuwe lens gekregen ..
    de Canon EF-S 18-200mm 1:3.5-5.6 IS .. k heb hem kunnen kopen voor 380 euro en ik ben echt heel blij.

    ik had al veel gelezen dat de lens door te soepel in- en uitzoomt of dat als je hem ondersteboven houd hij door zijn gewicht uitschuift.
    Maar bij mij is daar helemaal niets van te merken. hij functioneert prima.

    groetjes

    Alexander
    Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex

  • #2
    Re: nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

    Waar heb je die gevonden voor zo weinig geld?

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

      Oorspronkelijk geplaatst door slechten Bekijk bericht
      ik had al veel gelezen dat de lens door te soepel in- en uitzoomt of dat als je hem ondersteboven houd hij door zijn gewicht uitschuift.
      Maar bij mij is daar helemaal niets van te merken.
      Dat komt nog wel
      Nee, ernstig, door veelvuldig gebruik zal alles wel soepeler gaan op de duur, met als risico dat de lens gaat uitzakken, wees daar gewoon beducht op, de eerstvolgende hoek van de tafel....

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

        Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
        Dat komt nog wel
        Nee, ernstig, door veelvuldig gebruik zal alles wel soepeler gaan op de duur, met als risico dat de lens gaat uitzakken, wees daar gewoon beducht op, de eerstvolgende hoek van de tafel....
        Ik heb juist ook een 70-300 gekocht maar daar staat zo'n lock functie op...
        voorlopig nog niet nodig (zakt nog niet uit) maar ik maak er een gewoonte van om die aan te zetten wanneer ik moet wandelen ofzo.
        canon en zen glas

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

          ja de lockfunctie heb ik ook nog niet nodig .. hoop dan idd dat het nog even gaat duren.


          Oorspronkelijk geplaatst door Leen! Bekijk bericht
          Waar heb je die gevonden voor zo weinig geld?
          Ebay?

          voor 315 pond +9 verzendkosten (bij een Engelse firma die op grote schaal werkt)
          Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex

          Comment


          • #6
            Re: nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

            Oorspronkelijk geplaatst door slechten Bekijk bericht
            ja de lockfunctie heb ik ook nog niet nodig .. hoop dan idd dat het nog even gaat duren.




            Ebay?

            voor 315 pond +9 verzendkosten (bij een Engelse firma die op grote schaal werkt)

            Ik vind ze op ebay niet goedkoper dan 436 euro zonder verzending vanuit UK.
            Kan je hier eens een linkje posten?

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #7
              Re: nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

              http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...tab%3DWatching
              maar ik geloof dat het maar éénmalig was

              nu iets anders, wat voor verschillende filters zijn er eigenlijk allemaal, en wat doen die nou precies. Voor welk effect zorgen zij?
              Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex

              Comment


              • #8
                Re: nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

                Oorspronkelijk geplaatst door slechten Bekijk bericht
                http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...tab%3DWatching
                maar ik geloof dat het maar éénmalig was

                nu iets anders, wat voor verschillende filters zijn er eigenlijk allemaal, en wat doen die nou precies. Voor welk effect zorgen zij?
                Ik ben blij dat je blij bent.
                Vergeet alle filters behalve misschien een polarisatiefilter, neemt wat spiegelingen weg en maakt mooie blauwe luchten....

                Comment


                • #9
                  Re: nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

                  heeft zo een polarisatiefilter ook negatieve kantjes?
                  Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex

                  Comment


                  • #10
                    Re: nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

                    Hij neemt wat licht, maar dat is bij zonnig weer natuurlijk geen probleem.....

                    Comment


                    • #11
                      Re: nieuwe Canon 18-200mm IS gekocht --> en blij!

                      how .. das wel redelijk duur . ongeveer 100 euro
                      Canon EOS 7D - Canon EF-S 18-200 mm/F3.5-5.6 IS - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon 10-22 f3.5-4.5 USM - Canon speedlite 580ex

                      Comment

                      Working...
                      X