Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 18-250 3.5-6.3 DC OS HSM, en ook voor Sony/Pentax met OS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 18-250 3.5-6.3 DC OS HSM, en ook voor Sony/Pentax met OS

    http://www.sigma-photo.co.jp/english..._250_35_63.htm

    "For Sony and Pentax mount, the OS function can be used even if the camera body is equipped with an anti-shake function. It is possible select either the lens' OS system or the camera's own anti-shake function.
    * It is not possible to use the built-in OS function of this lens, when using with Pentax ist* series and K100D DSLR cameras. "

    Op z'n minst interessant voor de Sony/Pentax-gebruikers. Ik ga dan toch beide systemen eens vergelijken met mijn a700 denk ik .
    En dit zal het prijsverschil dat Sigma gewoonlijk aanrekende voor Sony/Pentax-vatting ook wegwerken. We kunnen nu immers mee genieten van de bulk-productie in plaats van een lichtjes gewijzigd product te moeten kopen.
    Last edited by K-2; 19 juni 2009, 08:02.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

  • #2
    Re: Sigma 18-250 3.5-6.3 DC OS HSM, en ook voor Sony/Pentax met OS

    Interessant. Voor de Pentax versie vermoed ik dat ze de SDM (voormalige powerzoom) contacten gebruiken om OS aan te drijven?

    Wim
    Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

    Comment

    Working...
    X