Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bout(en) & Moer(en)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bout(en) & Moer(en)

    Valt het jullie ook op dat het niveau deze maand hoog ligt?

    Het aantal mooie inzendingen is imho veel groter dan gewoonlijk en er zijn nog maar een veertigtal foto's ingezonden. Dat wordt moeilijk om er een winner uit te kiezen
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

  • #2
    Re: Bout(en) & Moer(en)

    Hey juppekes

    Heb er ook al opgelet

    Der zitten een hoop pareltjes tussen
    Bootjes

    Comment


    • #3
      Re: Bout(en) & Moer(en)

      Da's omdat ik het te druk heb om foto's te maken. Volgende maand zal het niveau terug dalen want dan heb ik vakantie!
      'k Heb zelfs geen tijd om te kijken in de challenge

      Comment


      • #4
        Re: Bout(en) & Moer(en)

        We missen U nochtans hoor Sannepoes
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Re: Bout(en) & Moer(en)

          Aaaww Dat doet deugd! Let op, nog enkele dagen en ik zal hier met geen stokken meer weg te slagen zijn

          Comment


          • #6
            Re: Bout(en) & Moer(en)

            en ik ook niet...
            nog even mijn klas voor de negende keer verhuizen deze week en de vakantie kan beginnen
            hier in huis ook alles afgewerkt
            kast staat klaar om foto's te nemen, zie er echt naar uit
            groetjes aline
            groetjes aline

            Comment


            • #7
              Re: Bout(en) & Moer(en)

              Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
              nog even mijn klas voor de negende keer verhuizen deze week en de vakantie kan beginnen
              groetjes aline
              Da's toch altijd zo fijn he...
              'k Heb volgend jaar geen eigen klas (GOK), dus ik moet al mijn spullen in de kelder op school en enkele kasten zien weg te krijgen. Nog geen idee hoe eraan te beginnen om eerlijk te zijn.
              Ik kijk er al naar uit om dat achter de rug te hebben en relaxed foto's te kunnen gaan nemen. Vrijdag zijn we met de kleuters van de derde klas naar zee geweest en heb ik wel mijn hartje kunnen ophalen, ongeveer 750 foto's getrokken

              Comment


              • #8
                Re: Bout(en) & Moer(en)

                hebben ze mij nog een klas "unique" aangeboden dit jaar......"ja, het kan echt niet anders hoor, jij gaat toch met pensioen in 2011?"
                had zo iets van laat nu maar zitten, werk toch half time.....
                nu terug on topic..
                heb gisteren mijn deelname aan de challenge opgestuurd, zit er nog niet bij...ook geen mailtje gekregen van wat ik nu weer fout heb gedaan... ik zal het nog wel horen zeker
                het is wel het laatste weekend van insturen
                als ik hem deze avond niet zie verschijnen dan mail ik spooky wel even
                groetjes aline
                groetjes aline

                Comment


                • #9
                  Re: Bout(en) & Moer(en)

                  Ik geef eerlijk toe dat het deze keer een te grote uitdaging was

                  Ik kon genoeg verzinnen om op foto te zetten, maar niets vond ik origineel genoeg.
                  En ik kon ook niets origineels bedenken, dus maar niet mee gedaan.

                  Hopelijk de volgende weer wel!
                  ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

                  Comment

                  Working...
                  X