Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

platbuiklibel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • platbuiklibel



    Macro is zeker mijn ding niet ... ik bedoel dat ik er tot nog toe niet mee bezig ben geweest ... maar op weg naar een kijkhut kwam ik deze tegen, en niettegenstaande ik absoluut geen macro-uitrusting heb, kon ik deze kans niet voorbij laten gaan ... dus ... uit de hand, met een flinke tele, ook eens geprobeerd ...





    op een andere site heb ik de determinatie ervan kunnen bepalen ... en ik veronderstel dat deze dan ook een platbuiklibel is ...





    ik was alvast tevreden over het resultaat van mijn schuchtere stapjes in de macro-wereld ... zijn jullie dat ook ?

  • #2
    Re: platbuiklibel

    2 mooie plaatjes


    grtjs,

    jeannot

    Comment


    • #3
      Re: platbuiklibel

      ... en ik veronderstel dat deze dan ook een platbuiklibel is ...
      De blauwe is het mannetje

      Comment


      • #4
        Re: platbuiklibel

        Zeker niet slecht hoor!
        Groets, Gerhard
        Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

        Comment


        • #5
          Re: platbuiklibel

          Ik vind de 2e de beste, omdat het wat minder rommelig overkomt. Libellen zijn redelijk te doen met een tele, omdat ze niet zo klein zijn. Zelf schiet ik wel eens libellen met de Canon EF 300 F4 IS, maar deze heeft als voordeel de min. focusafstand van 1.5 mtr.
          :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

          Comment


          • #6
            Re: platbuiklibel

            Die eerste heeft blijkbaar in een gevecht gezeten of is ergens tegenaan gevlogen, er zit een deftige deuk in de kop. mooi gevangen dat wel
            Eric Van Aerschot BD0730BE

            Comment

            Working...
            X