Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lenzen

    hoikes...

    is het mogelijk of kan ik de lenzen die bij een nikon D60 behoren (kit packet...) op een body zetten van een nikon D90 ......?????

    graag jullie advies ...thanks
    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

  • #2
    Re: lenzen

    Dat gaat ja!
    nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

    Comment


    • #3
      Re: lenzen

      Ja alles wat op een D60 past past op een D90 (en omgekeerd ook )

      Comment


      • #4
        Re: lenzen

        Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk bericht
        Ja alles wat op een D60 past past op een D90 (en omgekeerd ook )
        Maar je hebt op een D60 alleen AF als er een scherpstelmotor in het objectief zit dus wel AF bij AF-S en AF-I en geen AF bij AF-D.
        Maar passen doet het inderdaad al heb je bij de AF-D alleen manuele scherpstelling.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • #5
          Re: lenzen

          oke vrienden .. allen bedankt voor de reaktie he .. en geld dat voor flitsers ook ... heb hier een SIGMA EF-530 DG ST NA-iTTL NIKON voor mijn nikon D60 past die dan ook op een nikon D90?

          nogmaals bedankt zunne
          [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

          Comment


          • #6
            Re: lenzen

            Oorspronkelijk geplaatst door eddy_uit_heist Bekijk bericht
            oke vrienden .. allen bedankt voor de reaktie he .. en geld dat voor flitsers ook ... heb hier een SIGMA EF-530 DG ST NA-iTTL NIKON voor mijn nikon D60 past die dan ook op een nikon D90?

            nogmaals bedankt zunne
            Die past zonder problemen op je D90
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

            Comment


            • #7
              Re: lenzen

              De camerariem gaat ook passen, maar die zit er al een bij.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment


              • #8
                Re: lenzen

                batterijen misschien wel oppassen. Ik weet niet hoe het bij die 2 zit, maar er zijn verschillende batterijen blijkbaar. (lang leve AA )
                hoe meer f**k hoe meer vreugd

                **=ol

                Comment


                • #9
                  Re: lenzen

                  De accu van een D90 (of die andere van de D60) werkt ook bij lage temperaturen uitstekend, bij AA's loopt dat snel terug.
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment

                  Working...
                  X