Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cristallerie VSL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cristallerie VSL






    meer zie site
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

  • #2
    Re: Cristallerie VSL

    Ik ga voor de compo van je derde
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Cristallerie VSL

      De tweede vind ik echt de moeite: sterke compositie, leuke kleuren, goed gespeeld met de scherpte: het glas is superscherp, en de rest mooi "blurred".

      Eerst vond ik het breekhoekeffect op het glas een beetje raar, maar het trekt aan vind ik.

      Groetjes
      Buying a Nikon doesn't make you a photographer, it makes you a nikon owner...
      Instagram: http://instagram.com/lux69aeterna/
      Website: http://lux69aeterna.deviantart.com/

      Comment


      • #4
        Re: Cristallerie VSL

        Drie hele sterke foto's die naast elkaar elkaars concurrent zijn.
        Een natuurlijke reactie is dan om voor de meest getekende kleurige te gaan.
        Alle drie de foto's zijn gewoon echt goed gezien en genomen.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

        Comment


        • #5
          Re: Cristallerie VSL

          Heel mooie derde ! Ik vind het gewoon zonde van deze 'vaderlandse trots' dat er maar dat van overschiet. In plaats van geld te stoppen in de banken, zou de regering beter dit erfgoed bewaren, iets waar we wereldwijd fier op mochten zijn. Nu nog alleen geschikt voor urban fotografie. Gemengde gevoelens dus. Maar toch mooi in beeld gebracht.

          Comment


          • #6
            Re: Cristallerie VSL

            Mooie reeks waarbij nr. 2 echt is.

            Op je site staan nog pareltjes.
            Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

            Comment

            Working...
            X