Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heel vroeg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heel vroeg





    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: Heel vroeg

    Foto1 is echt super (l) hooguit de vliegtuigstreep weg poetsen en hij kan zo aan de muur(bij mij dan)
    Foto 2, compositie staat mij niet echt aan, lijkt alsof het scheefstaat maar als ik door de mistheen kijk is het een weg.. vind die wat minder
    foto 3.. Ik mis hier echt een onderwerp, wat is er te zien behalve een hekje en ochtendauw?

    hoe vroeg was je eigelijk opgestaan om deze foto's te maken? Want ik heb donderdagochtend ook wat tijd over (A)
    Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
    My flickr My site

    Comment


    • #3
      Re: Heel vroeg

      De eerste is de mooiste qua licht en sfeer imho. Maar geen van de drie composities spreekt me echt aan.

      Groeten
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Heel vroeg

        Absoluut de eerste voor mij , prachtig warm ochtendlicht , en lekker scherp enige wat spijtig is , is dat de boom een beetje centraal staat , als je links wat zou croppen is dit een absolute topper voor mij

        mvg xiebu
        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
        *BD1033BE*

        Comment


        • #5
          Re: Heel vroeg

          Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
          Absoluut de eerste voor mij , prachtig warm ochtendlicht , en lekker scherp enige wat spijtig is , is dat de boom een beetje centraal staat , als je links wat zou croppen is dit een absolute topper voor mij

          mvg xiebu
          sluit ik aan

          grtjs,


          jeannot

          Comment


          • #6
            Re: Heel vroeg

            paul de eerste ook voor mij
            probeer die lijn eens weg te doen dan is hij nog sterker het plaatje
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #7
              Re: Heel vroeg

              geen voorkeur, een geslaagde reeks.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Heel vroeg

                Je eerste
                mvg,
                Ludo V.

                Comment


                • #9
                  Re: Heel vroeg

                  Zeer pastoraal !
                  En zoals mijn voorgangers : je eerste
                  Greetz, KAriboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heel vroeg

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                    Zeer pastoraal !
                    En zoals mijn voorgangers : je eerste
                    Greetz, KAriboe
                    ga ook voor de eerste
                    kleine opmerking nogal veel ruis is misschien de bedoeling


                    groeten


                    jagertje

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heel vroeg

                      Van de drie vind ik ook de eerste heel mooi, de twee staat echt scheef , aan de horizon kan je dat niet zien maar een huis bouwen ze altijd horizontaal

                      Comment


                      • #12
                        Re: Heel vroeg

                        voor mij ook de eerste
                        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                        Grtjs, Jacky

                        Comment


                        • #13
                          Re: Heel vroeg

                          Allereerst ... proficiat dat je jezelf de moeite getroost hebt om zo vroeg op stap te gaan om foto's te maken. Dat getuigt van gedrevenheid !
                          Verder kan ik alleen maar de hierboven opgesomde reacties bijtreden (er is heel goeie en terechte kommentaar gegeven) maar tomklerks had het volgens mij direct bij het rechte eind ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Heel vroeg

                            Zelfde mening als xiebu (en anderen). Mooie sfeer in 1.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Heel vroeg

                              voorkeur gaat naar nr 1, mooi van kleur en belichting, knap gedaan,

                              gr Luc
                              http://luc-danneels.be/

                              Comment

                              Working...
                              X