Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Molens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Molens


  • #2
    Re: Molens

    ziet er voor mij zeker niet slecht uit koentje

    grtjs


    jeannot

    Comment


    • #3
      Re: Molens

      Iets te overscherpt naar mijn gevoel. Misschien ook iets meer aandacht besteden aan je compositie. De opname mag ook een beetje opgelicht worden.
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Molens

        Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
        Iets te overscherpt naar mijn gevoel. Misschien ook iets meer aandacht besteden aan je compositie. De opname mag ook een beetje opgelicht worden.
        Wat de compo betreft wilde ik die linkse molen behouden , daarom staan die bladeren van die boom erop , kon daar ook geen ander standpunt innemen zonder dat ik die boom mee in beeld kreeg , wat dat oplichten betreft ,was ik beetje bang dat dan de wolken uitgebrand zou zijn, ik weet wel wat je bedoeld die donkere wolken op de voorgrond storen misschien beetje , maar vond hem toch showcase waardig , anders had ik hem niet geplaatst

        Comment


        • #5
          Re: Molens

          te veel verscherpt Koen, en je had voor de compo, beter voor dat infobordje kunnen gaan staan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Molens

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            te veel verscherpt Koen, en je had voor de compo, beter voor dat infobordje kunnen gaan staan.
            grt,bouk.
            Dat zijn compromissen maken he dan had ik waarschijnlijk het water niet mee , ja inderdaad ik heb wat verscherpt omdat de horizon beetje troebel was, maar daarover val over te discuseren

            Comment

            Working...
            X