Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HELP ONS aub

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HELP ONS aub

    Hallo, meneer of mevrouw

    Mijn naam is fluffie(zie foto),

    zo heeft mijn adoptiefamilie mij genoemd
    Ik ben een 5 weken oud katerke,

    Ik kan al zelfstandig eten,en ben al voor de eerste keer in de kattenbak gegaan
    mijn zusjes doen ook al in de kattenbak maar die wilden niet op de foto, meisjes he

    ben 1 van de 4 kittens van mijn mama fanta ( zie foto)



    Mijn mama is gisteren door een auto geraakt, zo rijden er hier heel veel over straat, mijn adoptieouders hebben altijd gezegd tegen mama,niet over de grote straat gaan,maar aan de overkant van de straat is een maisveld met veel muizen en mama wou niet luisteren
    Nu is mijn mama in de kattenhemel en moet ik op mijn zusjes passen,
    Wel niet voor altijd want er is niet genoeg plaats voor ons 4
    nu zoeken we een meneer of een mevrouw die heel goed voor mijn 2 zusjes wil zorgen. 1 zusje zijn ze vandaag al komen halen,die is al in goede handen





    dit zijn de dames










    Last edited by dieselke; 13 juni 2009, 21:56. Reden: nieuwe foto's

  • #2
    Re: HELP ONS aub

    een droevig verhaal
    zo zijn er vele hoor van auto's die niet stoppen voor een kat
    en de jonge moederloos achter blijven
    een schatig beestje die fluffie
    heb al een kater ziet er bijna het zelfde uit
    jammer van de mama
    maar kan jer er niet beter bij zetten van waar je bent zodat de mensen weten dat het voor hun niet te ver uit de buurt is
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: HELP ONS aub

      limburg, Bree

      Comment


      • #4
        Re: HELP ONS aub

        Triestig verhaaltje maar misschien kan de mevrouw of meneer die zo'n poesje wilt adopteren best even nadenken, want volgend jaar zit die mogelijks zelf met een nestje jonge katjes die hij niet kwijt geraakt.
        Poesjes die over een straat lopen doen dit meestal niet om muizen, maar deze tijd van het jaar hoofdzakelijk om jonge uitgevlogen vogeltjes te vangen.(of om nieuwe katjes te maken) Als ze al vooraf niet het ganse nest geplunderd hebben. Jonge vogeltjes die eigenlijk het voedsel moesten zijn voor roofvogels of andere "wilde" dieren waardoor deze dan voedselgebrek hebben. Zelf woon ik héél landelijk met vele broedvogels in de omgeving, en vreemde katten zijn een pest. Als iemand zijn hond, de buurman zijn kip doodbijt is dit een drama, maar katten mogen gerust hun gang gaan voor velen. Volgende keer maar best je kattin laten steriliseren, en/of je kater laten castreren. (zou verplicht mogen zijn voor mij)
        Sorry,dit moest na het lezen van het droevige verhaaltje van mijn hart.
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: HELP ONS aub

          Derde foto, waar ze zo in de doos zit, is een heel mooie qua compositie.

          Comment

          Working...
          X