Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

regen bomen + update........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • regen bomen + update........

    op dit moment niet te voorkomen,onweerswolken heb deze dan maar geschoten
    is het wat?





    alvast bedankt voor het kijken,

    grtjs,


    jeannot
    Last edited by gNo; 9 juni 2009, 17:26.

  • #2
    Re: regen bomen

    Ja zeker..Elk moment kan het losbarsten..
    Mooie diepte.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: regen bomen

      Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      alvast bedankt voor het kijken,
      Graag gedaan mooie plaat

      Dat zijn zeker de donderwolken van de politiek die boven ons hoofd hangen nu

      Groeten

      Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

      Comment


      • #4
        Re: regen bomen

        Awel Jeannot, hoe jij er altijd maar in slaagt om mooie te produceren.
        Ik vind deze bewerking heel mooi hoor

        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: regen bomen

          Dit is wel een knap shot met de dreigende wolkenformaties

          Om je compo even nog wat meer kracht te geven, zou ik onderaan snijden tot de randen van het graan in de hoeken komen (ca 7 mm op mijn scherm)....dit is natuurlijk mijn persoonlijk idee...

          mvg,

          Roland

          Comment


          • #6
            Re: regen bomen

            heerlijke compo hoor, maar als is eerlijk ben... dit soort bewolking heb ik nog nooit gezien. (en ik heb er al heeeeel wat gezien)
            zeker al die verschillende kleurtjes vind ik niet mooi gedaan.
            praat ik nog niet eens over de stand van het zonnetje hè, wat soms samen met regen, een prachtig geheel kan geven.
            kortom.....voor mij de lucht/wolken te over.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: regen bomen

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              heerlijke compo hoor, maar als is eerlijk ben... dit soort bewolking heb ik nog nooit gezien. (en ik heb er al heeeeel wat gezien)
              zeker al die verschillende kleurtjes vind ik niet mooi gedaan.
              praat ik nog niet eens over de stand van het zonnetje hè, wat soms samen met regen, een prachtig geheel kan geven.
              kortom.....voor mij de lucht/wolken te over.
              grt,bouk.
              de originele

              Comment


              • #8
                Re: regen bomen

                Een hele mooie! (een iets lager standpunt was mss nog iets mooier?)

                Grtz,Fabienne
                Veel van de dingen die je kunt tellen, tellen niet.
                Veel van de dingen die je niet kunt tellen, tellen pas echt.
                BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                The name of the game is to fill the frame!
                http://Fabke.fotopic.net

                Comment


                • #9
                  Re: regen bomen

                  Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  dank je.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: regen bomen

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    dank je.
                    grt,bouk.
                    Aanpassing



                    voor de liefhebbers


                    grtjs,


                    jeannot

                    Comment


                    • #11
                      Re: regen bomen + update........

                      geef mij toch maar de eerste
                      nikon coolpix s9100

                      Comment


                      • #12
                        Re: regen bomen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                        Dit is wel een knap shot met de dreigende wolkenformaties

                        Om je compo even nog wat meer kracht te geven, zou ik onderaan snijden tot de randen van het graan in de hoeken komen (ca 7 mm op mijn scherm)....dit is natuurlijk mijn persoonlijk idee...

                        mvg,

                        Roland
                        Zie je wel.

                        grtjs Wim
                        "The important thing is not the camera but the eye..............

                        but the camera helps "

                        Comment


                        • #13
                          Re: regen bomen + update........

                          Ik vraag mij af, hoe ver we kunnen gaan

                          Ik bedoel - door de digitale evolutie (en de vele bewerkingsmogelijkheden - die dan ook dankbaar gebruikt worden), door de HD-TV-technologie en het alsmaar verder willen 'onderscheiden' van de concurrentie, worden onze beelden (foto's, illustraties, televisiebeelden, enz...) alsmaar kontrastrijker, kleurrijker, scherper, schoner en... onwerkelijker.

                          Ik vind je eerste echt heel mooi (ik vind die rozige gloed subliem gevonden)
                          Maar, ik vraag me (ook voor mezelf hoor) hoever we kunnen gaan en naar waar dit ons zal leiden ?
                          Gewoon, uit nieuwsgierigheid.
                          Greetz, KAriboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment


                          • #14
                            Re: regen bomen + update........

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                            Ik vraag mij af, hoe ver we kunnen gaan

                            Ik bedoel - door de digitale evolutie (en de vele bewerkingsmogelijkheden - die dan ook dankbaar gebruikt worden), door de HD-TV-technologie en het alsmaar verder willen 'onderscheiden' van de concurrentie, worden onze beelden (foto's, illustraties, televisiebeelden, enz...) alsmaar kontrastrijker, kleurrijker, scherper, schoner en... onwerkelijker.

                            Ik vind je eerste echt heel mooi (ik vind die rozige gloed subliem gevonden)
                            Maar, ik vraag me (ook voor mezelf hoor) hoever we kunnen gaan en naar waar dit ons zal leiden ?
                            Gewoon, uit nieuwsgierigheid.
                            Greetz, KAriboe
                            hey Kariboe, ja ik hoop dat we zover mogelijk kunnen gaan
                            dat is net het mooie aan digitaal soms doen we het gewoontjes wat ik ook zeer mooi vind,en soms al eens erover we worden er trouwens dagelijks mee geconfronteerd in ieder boek,magazine,reclame van automerken allemaal in HDR
                            vroeger waren de tv's idd met lampen,te zeggen dat ze nu 200mhz zijn,en een kwaliteit van subliem zijn,en het blijft verder gaan

                            Comment


                            • #15
                              Re: regen bomen + update........

                              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                              hey Kariboe, ja ik hoop dat we zover mogelijk kunnen gaan
                              dat is net het mooie aan digitaal soms doen we het gewoontjes wat ik ook zeer mooi vind,en soms al eens erover we worden er trouwens dagelijks mee geconfronteerd in ieder boek,magazine,reclame van automerken allemaal in HDR
                              vroeger waren de tv's idd met lampen,te zeggen dat ze nu 200mhz zijn,en een kwaliteit van subliem zijn,en het blijft verder gaan
                              Wie weet wat er nog op ons afkomt, en voor mij is het een liefhebberij in de liefhebberij aan het worden.
                              Ik amuseer mij soms rot met HDR en plugins.
                              BTW, ik hou het maar bij de eerste hoor.

                              Grtz, RF
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X