Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Molens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Molens

    [CENTER]





  • #2
    Re: Molens

    De tweede vind ik de mooiste, met die andere molen die nog om het hoekje komt piepen.

    Comment


    • #3
      Re: Molens

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      De tweede vind ik de mooiste, met die andere molen die nog om het hoekje komt piepen.
      volledig mee eens met control z
      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
      *BD1034BE

      Comment


      • #4
        Re: Molens

        leuke benadering Koen, alleen effe een vraagje over de tweede.
        waarom zit het midden raam daar scheef, waar het bij de anderen opnamen normaal recht onder de andere ramen zit.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Molens

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          leuke benadering Koen, alleen effe een vraagje over de tweede.
          waarom zit het midden raam daar scheef, waar het bij de anderen opnamen normaal recht onder de andere ramen zit.
          grt,bouk.
          Ik zat daar ook mee , maar denk dat het een afwijking van de lens , was een 17-35mm tamron en er is wel lensfouten te zien hoor, dat heb je zeker met zulke lenzen als je omhoog kijkt dat is dat efect dat je krijgt als je een hoog gebouw fotgrafeerd ,ik denk dat dat komt doordat de omhooglopende lijnen naar elkaar toelopen, maar die lijnen van die vensters verspringen door dat ze niet recht over elkaar staan, als je kijkt de linkerkant van de onderste venster loopt naar de midden toe en de rechterkant van de middenste venster loopt ook naar de midden daardoor staan die twee vensters in een verschillende stand en het zijn oude molens, die vensters zullen wel niet allemaal recht hebben gestaan, maar dat molentje verderop staat daar niet toevallig, heb vanaf dat standpunt nog andere interresante foto,s
          Last edited by koen1950; 8 juni 2009, 17:43.

          Comment


          • #6
            Re: Molens

            Foto nr 2 is mijn favoriet...Heel pakkend, zo met de andere molen in de verte

            Comment


            • #7
              Re: Molens

              Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
              Foto nr 2 is mijn favoriet...Heel pakkend, zo met de andere molen in de verte
              sluit ik aan

              Comment

              Working...
              X