Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie zou mij willen helpen???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie zou mij willen helpen???

    hallo allemaal!

    Ik zoek een Macro lens voor Macro fotografie op mn Nikon d60.

    Aangezien de meesten hier er meer verstand van hebben als ik dacht ik ik stel de vraag hier maar ff haha

    Hierbij even een linkje na het product:


    Alvast harstikke bedankt!!!

    Groetjes Mandy

  • #2
    Re: Wie zou mij willen helpen???

    De AFS- 60mm is een super lens echter, je moet je eerst afvragen welke macro je wilt beoefenen.
    Als je namelijk beestjes wilt fotograferen kun je beter een wat langere (105mm of 150mm) nemen.

    Ik zelf heb de AFS-60 erbij genomen omdat ik in de winter heel veel binnenshuis fotografeer. Met deze lens sta ik korter bij het onderwerp en hoef mijn huis niet extra groot te zijn.

    Als je dit draadje eens erbij neemt dan kom je e.e.a. nog eens tegen.
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...


    mvg
    Antoine

    Comment


    • #3
      Re: Wie zou mij willen helpen???

      Heey antoine bedankt voor je snelle reactie...

      Ik heb even gekeken en ze verschillen nogal in prijs,Dus dat word even door sparen

      Maar dus als ik het begrijp als ik beestjes enz wil fotograferen is de AFS- 60mm er niet echt geschikt voor??

      Groetjess

      Comment


      • #4
        Re: Wie zou mij willen helpen???

        Oorspronkelijk geplaatst door beunkie Bekijk bericht
        Heey antoine bedankt voor je snelle reactie...

        Ik heb even gekeken en ze verschillen nogal in prijs,Dus dat word even door sparen

        Maar dus als ik het begrijp als ik beestjes enz wil fotograferen is de AFS- 60mm er niet echt geschikt voor??

        Groetjess
        Voor beestjes is deze lens echt te kort.
        mvg
        Antoine

        Comment

        Working...
        X