Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bulk lens geleverd gekregen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bulk lens geleverd gekregen

    Vrijdag heb ik de bestelde lens canon 18-200 IS van "ke" geleverd gekregen maar deze zat niet in de originele canon verpakt maar in noppenfolie factuur en cd.
    Nu lees ik op het internet dat dit extra op de site van de winkel moet staan als het om een bulk verpakking gaat?

    Hebben meer mensen zoiets besteld en of meegemaakt.

    Dit is de lens http://www.kamera-express.nl/index.p...&product=25499

    Kan ik ergens aan het serienummer zien waar de lens vandaan komt.

    Pitje
    Canon EOS 1000D Canon 18-200 mm IS, Canon powershot SX 20 IS

  • #2
    Re: Bulk lens geleverd gekregen

    Bel hen op he....

    Comment


    • #3
      Re: Bulk lens geleverd gekregen

      Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
      Bel hen op he....
      Dat doe ik zeker maar ja het is zondag.

      Ik wil even horen of er meer zijn die dit meegemaakt hebben daar, er mensen zijn die zeggen dat de lens dan goedkoper aangeboden wordt.

      pitje
      Canon EOS 1000D Canon 18-200 mm IS, Canon powershot SX 20 IS

      Comment


      • #4
        Re: Bulk lens geleverd gekregen

        Ik denk niet dat ze bij KE een onderscheid maken tussen retail en bulk.

        Die lens kost normaal retail 350+ eur, maar er staat nergens bij dat het bulk is, terwijl voor die prijs het zeker bulk is.

        Comment


        • #5
          Re: Bulk lens geleverd gekregen

          Staat wel degelijk op de site dat er als bulk verzonden wordt:
          Oorspronkelijk geplaatst door "Kamera-express(link door Psychodweep)
          notitie; In tijden van slechte verkrijgbaarheid van Canon Nederland, leveren wij deze lenzen in blanco / bulk verpakking. Het product is dan identiek alleen zonder de gekleurde commerciële verpakking. Garantie & evt. CashBack blijven hetzelfde.
          Nikon D90 + 18-105 + 50mm 1.8 + 35mm 1.8 + Metz mecablitz 50 AF-1

          Comment


          • #6
            Re: Bulk lens geleverd gekregen

            denk dat er nu over twee lenzen wordt gepraat deze van de hoofdpersoon



            en deze van spychodweep


            Dat gaat dan niet goed.
            Niks vermeld van bulk bij de lens.
            Bellen.
            Last edited by Forestwalker; 7 juni 2009, 23:46.

            Comment


            • #7
              Re: Bulk lens geleverd gekregen

              Tis om maar een voorbeeld te geven he....
              De prijs van die 18-200 is een retailprijs, in andere shops wordt dezelfde lens geleverd met verpakking etc voor ong dezelfde prijs.
              De prijs van die 17-85 is een bulk prijs omdat in andere winkels (zoals fotokonijn) de retail ong 100 EUR meer kost.

              Comment


              • #8
                Re: Bulk lens geleverd gekregen

                Staat niet bij de advertentie van de lens.
                Of is alles bij Kamera express retail.
                Zonder product papieren.

                Comment


                • #9
                  Re: Bulk lens geleverd gekregen

                  kamera-express wil de allergoedkoopste zijn, maar haalt dat wel uit andere zaken.. Toen ik onlangs keek voor een sigma 70-200 2.8 EX DG etc. was ie bij zowel konijnenberg als cameranu.nl duurder als bij kamera-express.. wat bleek, de lenscase zat er niet bij (kamera-express dus)

                  ik heb hem dus lekker bij cameranu.nl gekocht...

                  het moet toch ergens vandaan komen he?

                  absoluut de laagste prijs willen betalen, is mooi, maar op andere dingen leg je dan weer toe..

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bulk lens geleverd gekregen

                    Oorspronkelijk geplaatst door pitje Bekijk bericht
                    Vrijdag heb ik de bestelde lens canon 18-200 IS van "ke" geleverd gekregen maar deze zat niet in de originele canon verpakt maar in noppenfolie factuur en cd.
                    Nu lees ik op het internet dat dit extra op de site van de winkel moet staan als het om een bulk verpakking gaat?

                    Hebben meer mensen zoiets besteld en of meegemaakt.

                    Dit is de lens http://www.kamera-express.nl/index.p...&product=25499

                    Kan ik ergens aan het serienummer zien waar de lens vandaan komt.

                    Pitje
                    Zou het niet kunnen dat ze deze niet op vooraad hadden, en dat ze een kit (camera + objectief) hebben gescheiden en appart verkocht.
                    Maar dat zouden ze dan wel mogen melden bij de klant.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bulk lens geleverd gekregen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Forestwalker Bekijk bericht
                      Staat niet bij de advertentie van de lens.
                      Of is alles bij Kamera express retail.
                      Zonder product papieren.
                      Dat is nou wat ik bedoel, ik heb niets gezien bij de advertentie dat het bulk is (wel bij andere lenzen).
                      Je komt er pas achter als je de lens thuis hebt.

                      ps ze geven wel 2 jaar garantie en dat geven niet alle winkels.
                      Ik heb gisteren een mail gestuurd ben benieuwd wat ze zeggen.

                      pitje
                      Canon EOS 1000D Canon 18-200 mm IS, Canon powershot SX 20 IS

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bulk lens geleverd gekregen

                        Hij staat niet vermeld als bulkprijs of opendoos artikel.
                        En bij werkwijze staat dat alle nieuwe artikelen in de orginele verpakkingen zitten.
                        Dus of er is een foutje gemaakt of het is niet vermeld dat het om een opendoos of bulk artikel gaat.
                        Normaal zit de lens in doos met een code met artikel en productnummer erop.
                        in de doos zit zelfs eeen cd dacht ik met natuurlijk de gewoonlijke papieren velletjes van de lens.
                        De prijs is wel een bulkprijs ik bedoel dat anderen winkels er netjes bulk bijschrijven.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bulk lens geleverd gekregen

                          Iemand die bulk verkoopt haalt kits uit mekaar die hij evt ook nog op de grijze markt betrekt (import uit een ander land)

                          Hij profiteert hier van prijsverschillen en het is wel netjes dat hij dit duidelijk aan zijn klant zegt (en hem een deel van de winst laat)

                          Wij stimuleren trouwens deze werkwijze door goedkoop te willen shoppen

                          Comment

                          Working...
                          X