Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lead to nowhere

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lead to nowhere

    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

  • #2
    Re: Lead to nowhere

    Hda de diagonaal nu van de ene hoek naar de andere gelopen dan zei ik ja..Nu zeg ik dat het te druk is...
    Wel een mooie diepte in de foto.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Lead to nowhere

      mooi
      ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
      *BD1034BE

      Comment


      • #4
        Re: Lead to nowhere

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Hda de diagonaal nu van de ene hoek naar de andere gelopen dan zei ik ja..Nu zeg ik dat het te druk is...
        Wel een mooie diepte in de foto.
        Een kwestie van smaak hé!

        Bedankt beiden!
        Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

        Comment


        • #5
          Re: Lead to nowhere

          een kwestie van smaak idd, ik vind hem lekker diep,en de compo is zeer strak mooi gedaan


          grtjs,


          jeannot

          Comment


          • #6
            Re: Lead to nowhere

            Originele compo met veel diepte. Goe bezig.

            Comment


            • #7
              Re: Lead to nowhere

              Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
              Originele compo met veel diepte. Goe bezig.
              Bedankt!
              Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

              Comment


              • #8
                Re: Lead to nowhere

                Soms is het inderdaad een kwestie van smaak of een schuine lijn ook diagonaal moet lopen, of in hoeken moeten beginnen.
                Dat zijn van die vaste regeltjes die ooit in een bepaalde sfeer en periode thuishoorden en nu als een soort dogma goede foto's benadelen.
                En dat is jammer.
                Dus diagonaal hoeft het echt niet te zijn en ook niet in een 45 graden hoek.

                Maar als het dan toch niet diagonaal hoeft te zijn , dan mag de trap er wel tot onderen er geheel op staan.
                En dat is hier jammerlijk niet het geval.
                En dat maakt het verschil tussen een meesterlijke foto door diepte belichting en kleur,
                en helaas een gewone goede foto.

                De diepte is magistraal gewoon.
                Jammer jammer.
                Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                Comment


                • #9
                  Re: Lead to nowhere

                  Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                  Soms is het inderdaad een kwestie van smaak of een schuine lijn ook diagonaal moet lopen, of in hoeken moeten beginnen.
                  Dat zijn van die vaste regeltjes die ooit in een bepaalde sfeer en periode thuishoorden en nu als een soort dogma goede foto's benadelen.
                  En dat is jammer.
                  Dus diagonaal hoeft het echt niet te zijn en ook niet in een 45 graden hoek.

                  Maar als het dan toch niet diagonaal hoeft te zijn , dan mag de trap er wel tot onderen er geheel op staan.
                  En dat is hier jammerlijk niet het geval.
                  En dat maakt het verschil tussen een meesterlijke foto door diepte belichting en kleur,
                  en helaas een gewone goede foto.

                  De diepte is magistraal gewoon.
                  Jammer jammer.
                  Wel bekijk het positief, van de commentaren (die van jou in het bijzonder) steek ik heel wat op! Een leerproces heeft ook zijn charmes! Bedankt voor de reactie!
                  Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lead to nowhere

                    Deze evt minder druk?

                    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lead to nowhere

                      Ja, ik vind die er een stuk beter uitzien. Vooral in de hoeken veel verzorgder.

                      Strakke plaat !
                      Mijn website: www.nickvangoubergen.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lead to nowhere

                        Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
                        Een kwestie van smaak hé!

                        Bedankt beiden!
                        Inderdaad. Je update is de kracht van de eerste kwijt maar de verhoudingen kloppen voor mij wel.Het enige wat je kan doen is die eerste een beetje draaien odat de rechtse witte streep in de hoek komt en dan is het al veel beter.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment

                        Working...
                        X