Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

    De koepel is nu eindelijk terug zichtbaar - het was het lange wachten waard !


  • #2
    Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

    zeer strakke plaat en mooi belicht.
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

    Comment


    • #3
      Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

      Mooie symmetrie en het licht op het middaguur goed onder controle
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

      Comment


      • #4
        Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

        Symmetrie is niet volledig juist (bovenaan de foto kleiner dan onderaan). Je stond blijkbaar niet geheel in het midden.

        Comment


        • #5
          Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

          mooi gedaan al is er een verschil in de symmetrie tussen boven en onderzijde.
          Heb je je toestel op de grond gelegd voor de foto? Ik doe dit soms maar het is moeilijk om de juiste hoek te vinden zo.
          Marsje

          Comment


          • #6
            Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

            Symmetrie of nie Ik vind de foto zeer knap

            Groeten

            Joeri
            Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
            www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

            Comment


            • #7
              Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

              Oorspronkelijk geplaatst door Marco_ Bekijk bericht
              Symmetrie is niet volledig juist (bovenaan de foto kleiner dan onderaan). Je stond blijkbaar niet geheel in het midden.
              Kijk aan dit soort opmerkingen daar heb je nou niets aan.
              Dit is alleen maar weer een stomme korte snauw en verder niets, en nog niet eens waaar ook.
              Als je werkelijk verstand van zaken had dan had je gezien dat het een objectief afwijking is. !!

              Ik denk dat dit het meest getoonde dakje is van het forum.
              Dus juichen doe ik er daarom dus niet om, maar goed genomen is de foto zeker wel, en goed genoeg afgewerkt is hij ook.
              Mogelijk kun je de laatste tonvormige afwijking nog even rechter trekken.
              Het is maar een heel klein tikkie.
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

              Comment


              • #8
                Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

                Die foto hebben we al eens gezien.
                Wel juist belicht en goed van kleur.

                maar die symetrie ligt niet juist (graptje)

                Comment


                • #9
                  Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  Die foto hebben we al eens gezien.
                  Wel juist belicht en goed van kleur.

                  maar die symetrie ligt niet juist (graptje)
                  Bende muggezifters! En om in die geest te blijven: symmetrie is met 2 mm-en ;-)

                  Ik vind het een heel mooie foto waar ik graag lang naar kijk!
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                  Comment


                  • #10
                    Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

                    Niet echt bijster origineel. Ik heb ooit juist dezelfde foto getrokken (al was het station dan in mindere staat) en kwam de foto ook al tegen bij een vriend van me en kan me herinneren dat een soortgelijke foto hier ook al ergens op het forum staat. Voor de rest is het wel een goede foto, leuke symmetrie en goed belicht, maar niet origineel.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

                      symetrie, origineel, al eens tegengekomen .........?

                      gewoon een beresterke foto. Belichting, scherpte, kleur... allemaal prima in orde.

                      degene die die ene originele opname maakt die nog nooit ergens in een of ander magazine of op een of andere website is vertoond en toch de moeite van het bekijken waard is mag die nu laten zien.

                      groeten,

                      Bert
                      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                      www.bertofotografie.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

                        Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                        symetrie, origineel, al eens tegengekomen .........?

                        gewoon een beresterke foto. Belichting, scherpte, kleur... allemaal prima in orde.

                        degene die die ene originele opname maakt die nog nooit ergens in een of ander magazine of op een of andere website is vertoond en toch de moeite van het bekijken waard is mag die nu laten zien.

                        groeten,

                        Bert
                        In zoverre ben ik het wel met je eens, originele onderwerpen zoeken en fotograferen wordt moeilijk met die 100 miljard fotografie toestellekes op deze aard*****.

                        Maar hier heeft deze in een jaar al iets van 7 of 8 keer gestaan.
                        En dan hebben sommigen er wat moeite mee.
                        En dat zul je dan toch ook wel begrijpen.
                        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                        Comment


                        • #13
                          Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

                          Misschien al eens aan gedacht dat er nog af en toe nieuwe mensen op dit forum zitten, die de vorige foto's niet gezien hebben ? Het zijn niet allemaal ouwe rotten die alles al gezien hebben. En niet iedereen zit elke dag het forum af te speuren. Mijn eigen vrije tijd beperkt zich ook tot af en toe een uurtje. Dus alles zien en overal commentaar op geven is er bij mij ook niet bij.
                          Deze foto geeft mooi de indruk weer die je hebt als je eronder staat. Verzorgde afwerking ook. Mag er zijn van mij.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

                            Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
                            Misschien al eens aan gedacht dat er nog af en toe nieuwe mensen op dit forum zitten, die de vorige foto's niet gezien hebben ? Het zijn niet allemaal ouwe rotten die alles al gezien hebben. En niet iedereen zit elke dag het forum af te speuren. Mijn eigen vrije tijd beperkt zich ook tot af en toe een uurtje. Dus alles zien en overal commentaar op geven is er bij mij ook niet bij.
                            Deze foto geeft mooi de indruk weer die je hebt als je eronder staat. Verzorgde afwerking ook. Mag er zijn van mij.
                            Haha, helemaal mee eens. ik ben er zo een die soms een hele week elke avond zit te spelen en dan weer een week helemaal niks. Daarnaast ben ik hier nog geen jaar mee bezig. En zo zijn er nog een pak meer (denk ik)

                            Groeten,

                            Bert
                            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                            www.bertofotografie.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Antwerpen: Centraal station, ofte "Middenstatie"

                              Oei, ik heb wat op gang gezet. ondanks dat de foto hier al heeft gestaan wil ik toch even benadrukken dat het wel een leuke foto is.

                              Comment

                              Working...
                              X