Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thorn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thorn

    Alweer een poosje geleden dat we er nog eentje van gezien hebben.
    Blijft een mooi stadje, zeker zonder toeristen. Maar toch een wat bizarre ligging van het kerkhof vind ik.




  • #2
    Re: Thorn

    Je eerste foto is wat saai kwa compositie, 't is niet superslecht, maar niet showcasewaardig imho. Bij je tweede foto heb je twee onderwerpen, de straat en het kerkhof. Dat is op zich niet slecht, maar er is geen verband. Dat maakt het wel minder goed. Dit hoort meer thuis in beoordeling imho.

    Comment


    • #3
      Re: Thorn

      Thorn het witte stadje van juist over de grens in kessenich..Ben er ooit als kind jaren geweest.
      Het kerkhof ligt inderdaad op een zeer eigenaardige plaats.
      In de kerkers van de kerk liggen nog een paar skeletten in glazen kisten die je kan gaan bezichtigen. Aanrader hoor maar wel een beetje creepy voor de kids.Dus watchout.
      De streek rondom het "bagger" zoals de inwoners dat noemen is ook mooi.kunstmatig aangelegd en een zeer mooi wandel stekje.
      De fotos roepen inderdaad herinneringen op .
      foto 1 Jammer dat de persoon erop staat. En in zwart wit zou dat ook leuk zijn.
      Foto 2 is te druk
      contrast en belichting zijn goed volgens mij.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Thorn

        Bedankt voor de reakties. Wat ik eigenlijk bedoelde was 2x het contrast: in foto 1 de eenzame 'inboorling' die meestal met een massa toeristen geconfronteerd wordt, en nu een lege straat ziet, in foto 2 de tegenstelling tussen het kerkhof en de terrasjes vlak daarbij. Blijkt toch weer dat het niet altijd eenvoudig is om uit te beelden wat je zelf is opgevallen.

        Comment


        • #5
          Re: Thorn

          twee goeie plaatjes hoor.
          maar een uitleg of een niets verhullende titel bij een opname, help vaak en is hier niet ongebruikelijk.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X