Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Simon says......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Simon says......

    ook nog eentje.


    en een tweede,


    en deze omdat het een rare is



    grtjs,

    gNo

  • #2
    Re: Simon says......

    JAWADDE
    Gelukkig zat ik op mijn stoel!
    Man, man, dit is DE overtreffende trap
    Ben sprakeloos

    Grtzzzzzzzzzzzzz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Simon says......

      2-3-1 heel leuke opnamen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Simon says......

        Hahahaha he did it again..Die met dat hoedje die vind ik echt wel goed..Tis lang geleden dat we nog eens van je echte stijl mochten genieten gNo maar das echt wel prachtig. Al is de lichtstreep wel gedurfd moet ik zeggen.
        De eerste is kwa compo de beste en de tweede is een mooie HDR met die dreiging.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Simon says......

          Awel ... ik zou ze alle drie tegen mijne muur willen hebben (al is de 3e voor kritiek vatbaar)

          ps:
          Ik zou graag meer foto's zien van die uitkijktoren. Andere standpunten enzo. Ik denk dat je daar nog knallers van plaatjes kan uit halen
          Is dit ook het Vinne?

          Comment


          • #6
            Re: Simon says......

            Nr. 3 is echt wel de max qua compo en met die lichtstreep. Kleuren over the top maar hier wel passend.
            De tweede is de braafste maar uitgekiend qua belichting en compo.
            De eerste is de minste in mijn ogen. De weerspiegeling van de toren wordt een beetje onderbroken door de rietstengels maar dat is natuurlijk het buiten de lijntjes kleuren zoals we dat van jou gewend zijn. Heel fraai werk Jeannot.
            Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

            Comment


            • #7
              Re: Simon says......

              allez jong, wadde gij doen met ons ?
              ons (bijna) allemaal het schaamrood op de kaken laten krijgen wegens onze ondermaatse kwaliteit soms ?

              om het in algemeen Nederlands uit te drukken:
              Mijnheer Jeannot; uw creativiteit kent blijkbaar geen grenzen. Daarnaast staat de technische uitwerking van uw ideeën op een dusdanig hoog peil dat velen onder ons zich weer als groentjes in de kunst van de fotografie voelen ondanks onze soms jarenlange ervaring en het volgen van een heel resem cursussen.

              in nog andere woorden:
              Alweer beresterke platen man; laat ze zo nog maar komen.

              groeten,

              Bert
              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
              www.bertofotografie.be

              Comment


              • #8
                Re: Simon says......

                Tja ... ik begrijp al die heisa niet. Is dit fotografie anno 2009 en ben ik abnormaal?
                Drie verschillende bewerkingen (of verkrachtingen), drie verschillende formaten, is dit een reeks?
                David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                Comment


                • #9
                  Re: Simon says......

                  Enkel 1 doet me iets, en dan vind'k het jammer dat het gras voor de toren uitkomt, een beetje opzij gaan staat had de plaat nog beter gemaakt (dan stond alles wat minder centraal in beeld)

                  2) wolken zijn té hdr... dat grijze erin zie ik echt iet graag

                  3) goh... nee dank u
                  (halo vorming en de lucht lijkt wel met markeerstiften ingevuld)
                  Mijn foto's
                  Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                  Comment


                  • #10
                    Re: Simon says......

                    Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
                    Tja ... ik begrijp al die heisa niet. Is dit fotografie anno 2009 en ben ik abnormaal?
                    Drie verschillende bewerkingen (of verkrachtingen), drie verschillende formaten, is dit een reeks?
                    nee je bent zeker niet abnormaal,en dit is je eerlijke mening,zo hoort het ook
                    wat het woord reeks betreft,daar ben ik het niet volmondig mee eens in de playboy of penthouse staan ook niet op iedere pagina dezelfde "chica's"


                    Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                    Enkel 1 doet me iets, en dan vind'k het jammer dat het gras voor de toren uitkomt, een beetje opzij gaan staat had de plaat nog beter gemaakt (dan stond alles wat minder centraal in beeld)
                    Hey Rikh, in het vinne kan je links en rechts,maar dan zak je tot aan je kin in het slijk,maar je hebt een punt hier

                    2) wolken zijn té hdr... dat grijze erin zie ik echt iet graag
                    daarvoor een updeeeete
                    3) goh... nee dank u
                    (halo vorming en de lucht lijkt wel met markeerstiften ingevuld)
                    de derde was dan ook als lol bedoeld,maar wil die halo toch tegen spreken,daar dit de lucht is,kan de originele plaatsen,dat vragen ze hier altijd graag zodoende post ik deze straks wel,maar nu eerst de wolken




                    grtjs,

                    jeannot

                    Comment


                    • #11
                      Re: Simon says......

                      en dan de originele van de wolken



                      graag gedaan,


                      grtjs,


                      jeannot

                      Comment


                      • #12
                        Re: Simon says......

                        Begrijp het ook niet goed, 1 en 2 zijn best ok en de derde is wel leuk gevonden en uitgevoerd, maar echt super is het niet, er was meer mee te doen. Heb hier al veel beter en interessanter werk van je gezien.
                        "Experience is simply the name we give our mistakes."
                        "Oscar Wilde"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Simon says......

                          Nu vind ik de bewerking er toch wat over hoor. Naar mijn mening heb je je iets teveel laten gaan bij het bewerken. Enkel de tweede vind ik nog aanvaardbaar. Maar natuurlijk is dit mijn idee, er zijn veel mensen die dit wel kunnen smaken. Sorry, ik heb al beter werk van je gezien.
                          Jochenvde Photography
                          Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Simon says......

                            zo moet je kritiek dus opvatten
                            Mijn foto's
                            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                            Comment


                            • #15
                              Re: Simon says......

                              Mooie reeks.
                              Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                              Comment

                              Working...
                              X