Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lijnen oud en nieuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lijnen oud en nieuw

    een middagje Luik en dan kom je vanalles tegen, van zeer oud tot modern.
    1 fot van een zuilengalerij in een prachtig gerestaureerde oud klooster
    2 foto's van een gedeelte van de dakconstructie van het nieuwe sation guillemaine.
    het station is vorige week officieel geopend maar is nog steeds een bouwwerf en behoorlijk smerig. Zal wel beteren als het helemaal af is.

    er is nog veel meer van dat moois te fotograferen (vooral oude gebouwen)









    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

  • #2
    Re: lijnen oud en nieuw

    Erg lastig om een symmetrie te maken van een niet symmetrische overspanning.
    Maar foto 3 is daarom zeker wel geslaagd.
    Foto 2 is een mooi lijnenspel waarvan ik voornemens ben dat ook eens te schieten.
    Ben nog niet te lang geleden daar geweest, en als jij zegt het is een rommel, toen was het echt erg.

    Maar jouw eerste foto is mijn favoriet.
    Als Luik hetzelfde doet wat Maastricht in de jaren 60 gedaan heeft,
    goed poetsen en restaureren,
    dan wordt het een toeristische trekpleister van jewelste.
    Het klinkt nu raar, maar zo verging het Maastricht het ook en zoveelverschil tussen deze twee steden is er in beginsel niet.
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

    Comment


    • #3
      Re: lijnen oud en nieuw

      Ik heb het ook voor de eerste. Maar ik kan ook het lijnenspel in 2 en 3 appreciëren.

      Comment


      • #4
        Re: lijnen oud en nieuw

        De Guillemins en zonnig weer ..., dat is fotopret.
        Ik hou het meest van de nieuwe lijnen.

        Comment


        • #5
          Re: lijnen oud en nieuw

          om van te watertanden de zuilengallerij, denk ook voor enkele dagen een bezoekje te brengen aan Luik.
          Marsje

          Comment

          Working...
          X