Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hollandse polder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hollandse polder

    Hollandser dan deze polder kan bijna niet Graag opbouwend commentaar om meer te leren.

    www.jelleoostrom.com

  • #2
    Re: Hollandse polder

    prachtig landschap om ook eens met een spannende lucht te fotograferen
    Marsje

    Comment


    • #3
      Re: Hollandse polder

      Voeg hier een mooie wolkenhemel aan toe, doe een paar stappen opzij zodat je meer rechteroever hebt en de boom de molen niet gedeeltelijk aan het zicht onttrekt, en je moet dan een bijna perfekte foto hebben denk ik. Oef, wat een lange zin.
      Buiten dit niks dan goeds

      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Hollandse polder

        Compo en opname zijn mooi.En het hoeven niet altijd wolken te zijn.Nu trekt al mij aandacht naar de molen en daar gaat het om.
        Wel opletten met het verscherpen van je foto want anders wordt het gras te brokkelig..
        Kan je zien als je inzoomd op de wieken van de molen.
        Eu vanboven mag zeker een dikke 2 centimeter af..Scroll maar eens tot de bovenkant van je browser..
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Hollandse polder

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Compo en opname zijn mooi.En het hoeven niet altijd wolken te zijn.Nu trekt al mij aandacht naar de molen en daar gaat het om.
          Wel opletten met het verscherpen van je foto want anders wordt het gras te brokkelig..
          Kan je zien als je inzoomd op de wieken van de molen.
          Eu vanboven mag zeker een dikke 2 centimeter af..Scroll maar eens tot de bovenkant van je browser..
          ik volg
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #6
            Re: Hollandse polder

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            doe een paar stappen opzij zodat je meer rechteroever hebt en de boom de molen niet gedeeltelijk aan het zicht onttrekt, en je moet dan een bijna perfekte foto hebben denk ik.
            zelfde idee.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X