Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chris Burden's - Beam Drop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chris Burden's - Beam Drop

    bon, ik ben op dit forum blijkbaar nog niet al teveel tege gekomen ivm het event dat heel het middelheimpark te antwerpen op "stelten" gezet heeft... het kunstwerk van chris burden... in premiere met publiek, en dat ging als volgt







    misschien niet direct de beste foto's maar met zo'n overvloed aan licht was het niet al te gemakkelijk dit in beeld te brengen vandaar deze foto's in het onderdeel fotoverhaal
    Nikon D700, 50mm f/1.4D AF Nikkor, 17-35mm f/2.8 ED AF-S Nikkor

  • #2
    Re: Chris Burden's - Beam Drop

    had mijn man er over horen vertellen
    t'is maar wat je kunst noemt
    of toch want op je derde zie je door de balken nog enkele levende kunstbeelden
    maar die man op de voorkant neemt al je aandacht weg van je foto
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Chris Burden's - Beam Drop

      leuk idee, plasje beton gieten, wa brol erop gooien en 't is kunst.


      whoohoow nief hobby
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Chris Burden's - Beam Drop

        Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        leuk idee, plasje beton gieten, wa brol erop gooien en 't is kunst.


        whoohoow nief hobby
        Als men dat op een bouwwerf zou doen (balken laten vallen met arbeiders er zo dicht bij), dan mag de werfleider direct de bak in, is het zwaar spel met de veiligheidscontrole enzoverder... Maar in de naam van de kunst mag dat blijkbaar allemaal
        De foto's dan: zoals hierboven al vermeld, niet zo bijzonder, en dan die storende man bij de derde. Indien mogelijk zou ik proberen ofwel iets meer publiek er op te zetten, of net minder. Nu staat hij daar alle aandacht weg te nemen zonder iets bij te dragen.
        Aan het licht kun je helaas niet veel doen; een california sunswatter of even in de schaduw gaan staan, kun je hier moeilijk vragen hé.

        mvg
        Brecht
        Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

        Comment


        • #5
          Re: Chris Burden's - Beam Drop

          als het kaarsjes waren kon je ze uitblazen vandaag
          proficiat met je verjaardag vandaag
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Chris Burden's - Beam Drop

            @ lilybie: bedankt, grappig dat je dat opgevallen is!

            @rest: twas eerder uit een documentaristisch perspectief dat ik dit wel wou vastleggen, maar bruine balken tegen een achtergrond van bomen schieten op een knal heldere dag is geen lolletje

            maar als je dan weet dat een elke "beam" zo'n heel leven achter de rug heeft gehad in het antwerpse, zoals bvb balken uit de militaire brug aan de roseveltplaats, dan krijgt voor mij dit sculptuur wel meer diepte... kunst zal altijd onder discusie staan hé
            Nikon D700, 50mm f/1.4D AF Nikkor, 17-35mm f/2.8 ED AF-S Nikkor

            Comment

            Working...
            X