Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

All-round lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • All-round lens

    Hey,

    ik ga deze zomer een ganse maand met de rugzak op vakantie. Ik heb een Eos 350D en een zeer trage, batterijverslindende digitale Nikon compact van begin 2003. Nu zou ik graag ofwel een lens bijkopen en de EOS meenemen ofwel een alternatieve compactcamera die wat moderner is dan mijn huidige willen aanschaffen.

    Ik heb al serieus liggen nadenken. Een compactcamera is natuurlijk zeer handig, makkelijk mee te nemen maar de kwaliteit van de foto's is wat minder. De Eos levert goede foto's (mits goed gebruik natuurlijk ) maar is wel lomper, zwaarder en minder handig. Aangezien ik al een rugzak meezeul is de EOS wat lastiger in gebruik natuurlijk.

    Ik zou een nieuwe/2ehands lens willen aanschaffen omdat ik enkel beschik over de kitlens (18-55mm). Ik zou toch wat zoom voorhanden willen hebben en toch redelijk wat groothoek. Bestaat dit? ik dacht aan een 18-200mm objectief ofzo.

    Iemand wat advies?

    Grtz

  • #2
    Re: All-round lens

    De Tamron 18-270 VC is dan echt wel ideaal (heb hem zelf ook) -> zowel groothoek als zoom, bij genoeg licht focust deze snel genoeg, enkel bij schemering en indoor zou hij wat sneller mogen zijn.
    Sam

    Comment

    Working...
    X