Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

station antwerpen centraal => inkom kievitplein

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • station antwerpen centraal => inkom kievitplein

    Mijn éérste post in showcase, dus spaar geen kritiek zo leer ik er ook iets van.
    Deze foto komt uit een reeks voor een schoolopdracht hedendaagse architectuur.

    Het is een HDR uit 3 beelden: 2 stops onder-, normaal-, 2 stops overbelicht.
    ISO 200 ,F/13 op 17 mm.



    Jordi Lauwers
    Canon 40 D/ BG-E2 batterygrip/50mm f1.8/17-55mm f2.8 IS USM/Speedlite 580 Ex II/70-200mm f2.8 L
    http://eyemotions.wordpress.com/

  • #2
    Re: station antwerpen centraal => inkom kievitplein

    Moeilijk onderwerp he, met al die reflecties.
    Ik vind het een rommelige compositie, er is gewoon te veel in beeld.

    Comment


    • #3
      Re: station antwerpen centraal => inkom kievitplein

      De compositie mag idd wat eenvoudiger. Ik denk dat daar toch leuke foto's te maken zijn.
      De HDR-bewerking is niet opvallend, en voor mij is dat goed zo.


      Groeten
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: station antwerpen centraal => inkom kievitplein

        Hier is echt véél in beeld!
        Alles binnen deze ruimte, alles buiten de ruimte (zichtbaar door het glas) en dan nog eens de reflectie van binnen in de ramen...
        Je kan er een hele tijd naar kijken en telkens weer iets nieuws ontdekken. Ik heb een waar-is-wally gevoel hoewel er helemaal niemand te bespeuren is.
        Als overzichtsfoto goed. Technisch wat minder wegens de dominerende reflecties en veelheid van licht en vorm, vooral te wijten aan het gekozen standpunt.
        Ik denk dat je hierbij een keuze moet maken: wat vind ik het sterkste element van deze ruimte en op welke manier wil ik dat in beeld brengen. Als je de overweldigende verzameling aan vorm, licht, materiaal... wil weergeven ben je in je opzet geslaagd.
        Ik vind dit een boeiende foto om naar te kijken, maar no way dat die in mijn living komt.

        Grtz,
        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

        Comment

        Working...
        X