Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Anexco !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Anexco !

    Anexco,

    Proficiat met je eerste plaats in de Challenge van mei!
    Ook dare2fly en Filipo van harte met de respectievelijk tweede en derde plaats!

    Greetz,
    Peeke
    ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

  • #2
    Re: Proficiat Anexco !

    Proficiat met je verdiende eerste plaats!
    Ook dare2fly en Filipo met de tweede en derde plaats.
    Zelf ben ik zeer tevreden met mijn vierde plaats, of moet ik zeggen, een gedeelde derde plaats, die had ik zeker niet verwacht.
    Last edited by FotoLucky; 1 juni 2009, 09:13.
    Nikon D300s met nog wat glas en attributen
    Foto Lucky

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Anexco !

      proficiat Anexco
      een wel verdiende plaats
      alsook aan dare2fly en filipo die heel zeker tot mijn favorieten behoorde
      zelf ben heel blij met mijn zesde plaats zeker als je weet dat ik zelf getwijfelt heb over deze foto
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Anexco !

        Heel dikke proficiat aan Anexco en de podiumplaatsen
        Voor mij een heel sterke top 10

        grtz Tigo
        To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
        Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Anexco !

          proficiat Anexco met je welverdiende 1ste plaats, ook filipo en mezelf proficiat.
          Persoonlijk vind ik dat er deze keer veel sterke inzendingen bij waren, wat wil zeggen dat in mijn ogen het niveau van de challenge omhoog aan het gaan is en het mag zeker gezegd worden dat men creatiever tewerk is gegaan dan andere maanden
          op naar de volgende Challenge
          Mijn Fanpagina
          Mijn website
          Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Anexco !

            proficiat vond het een zeer sterke inzending

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Anexco !

              van harte en ik zat er weer naast met mijn beoordeling, maar ooit zal ik het juist hebben, en ga dus gewoon door met kwoteren.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Anexco !

                hey allemaal bedankt en vooral proficiat aan iedereen die er enorm mooie foto's geplaatst hebben. t'is de eerste keer dat ik de challenge zo hoog eindig, ik ben der effe niet goe van ;-).

                @ skateflip: de opstelling staat onder de foto ;-)
                o/-<]: Don't Feed The Models!? www.jeroensimoens.net

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Anexco !

                  Ook een welgemeende proficiat aan de top 3 en in het bijzonder aan de winnaar: Anexco, Zelf vond ik het een niet zo gemakkelijk thema, ook niet om de foto's te beoordelen.
                  Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Anexco !

                    Ne dikke proficiat Anexco Welverdiende eerste plaats!
                    De top 3 was zeker ook mijn favoriet
                    Grts Maddy.
                    zero

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Anexco !

                      Ook mijn felicitaties aan anexco met zijn eerste plaats in de maandchallenge en meteen neemt hij de tweede plaats in in de Beste Challenge foto 2009.

                      Uiteraard ook mijn gelukwensen aan dare2fly die constant aan de leiding stond maar net enkele minuten voor het afsluiten van de Challenge verdrongen werd naar de tweede plaats.

                      Ook filipo getuigt met zijn derde plaats dat er wel nog degelijk met hem moet rekening worden gehouden als hij deelneemt.

                      Tenslotte kan ik wel zeggen dat naar mijn gevoel de twaalf besten de top haalden.
                      Spookys Fotoweb
                      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat Anexco !

                        Gefeliciteerd met je overwinning anexco
                        ook proficiat aan dare2fly en de gedeelde derde lucky342.

                        Zeer tevreden met mijn derde plaats. Was (door allerlei omstandigheden) al een tijd geleden dat ik nog eens op het podium mocht staan... dat smaakt naar meer ...
                        Mijn fotowebsite : www.filover.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat Anexco !

                          eentje die ik over het hoofd gezien had was lucky 342 met zijn gedeelde podiumplaats op nr 3, bij deze ook mijn felicitaties
                          Mijn Fanpagina
                          Mijn website
                          Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat Anexco !

                            Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                            Gefeliciteerd met je overwinning anexco
                            ook proficiat aan dare2fly en de gedeelde derde lucky342.

                            Zeer tevreden met mijn derde plaats. Was (door allerlei omstandigheden) al een tijd geleden dat ik nog eens op het podium mocht staan... dat smaakt naar meer ...
                            Filipo, bedankt voor je complimentje. En inderdaad, dat smaakt naar meer, maar dat is wel rapper gezegd dan gedaan, want hier zitten wel héle goeie tussen hoor.
                            We doen mee en dat is het voornaamste.
                            dare2fly, ook jij bedankt voor het complimentje. Samen met Anexco op een 3 tiende na, voor mij zeker de winnaars.
                            Op naar de volgende challenge.
                            Last edited by FotoLucky; 1 juni 2009, 16:44.
                            Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                            Foto Lucky

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat Anexco !

                              Het is idd rapper gezegd dan gedaan ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lucky342 Bekijk bericht
                              dare2fly, ook jij bedankt voor het complimentje. Samen met Anexco op een 3 tiende na, voor mij zeker de winnaars.
                              Drie honderdste bedoel je
                              Wij doen trouwens beter : bij ons scheelt het (na een kleine berekening) 3 duizendste (7.281 & 7.278) ...


                              Op naar de volgende challenge ...
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment

                              Working...
                              X