Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freedom vs Peace

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Freedom vs Peace


    Wist niet goed waar het te placeren, daarmee dat het hier staat.
    Was een opdracht voor school over vrijheid. Laat maar weten wat jullie ervan vinden.


    Davy Meeus
    Lid (voorzitter) van fotoclub Camera Libra Lubbeek
    Foto ID

  • #2
    Re: Freedom vs Peace

    compositorisch vind ik het een samenraapsel van onsamenhangende beeldelementen.
    snap ook niet goed het verband tussen de tekst en wat ik zie op de "foto".

    Comment


    • #3
      Re: Freedom vs Peace

      Ik ben er ook niet helemaal uit. De bewerking op zich vind ik geslaagd, maar wat die ogen daarin doen... Misschien een woordje uitleg?
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Freedom vs Peace

        de ogen van OLH en ze is al gaande (net los van de aarde) naar de Hemel.
        knap gedaan.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Freedom vs Peace

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          de ogen van OLH en ze is al gaande (net los van de aarde) naar de Hemel.
          knap gedaan.
          grt,bouk.
          Straf ... je snapt het dadelijk dat is zeker omdat je dikwijls ook de wolkjes fotografeert... Welke booschappen krijg jij zoal door ???
          Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5
          The Sky is not the limit... the ground is..

          Comment


          • #6
            Re: Freedom vs Peace

            Ik wist niet dat het zo moeilijk was om te begrijpen. Is het niveau dan zo hoog van deze foto

            Als je de trap opgaat kan je je vrede vinden. Op zee vind je de vrijheid. Maar je moet kiezen, je kan er maar een kiezen.

            En een samenraapsel van foto's. Is dit niet meestal in een fotocomposiet? Het strand met zee is een foto, dan de wolken, de ogen, de trap, de bandensporen, het model. En dan zorgen dat alles compositorisch past en toch nog een verhaal geeft.

            Dat het niet je ding is kan me niet schelen, voor mij was dit ook een opdracht voor school waarbij ik verschillende beelden moest gebruiken.

            Toch bedankt voor de reacties.
            Davy Meeus
            Lid (voorzitter) van fotoclub Camera Libra Lubbeek
            Foto ID

            Comment

            Working...
            X