Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tulp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tulp


    graag uw mening want ik ben nog maar een groentje en snap al die technische termen nog niet helemaal.

  • #2
    Re: Tulp

    Oorspronkelijk geplaatst door Norvi Bekijk bericht
    graag uw mening want ik ben nog maar een groentje en snap al die technische termen nog niet helemaal.
    tja....dan wordt het toch wat moeilijk een comment te geven zonder al te technisch te worden.
    maar misschien deze in beoordeling zetten, daar zijn ze niet zo streng en wordt vaak meer op een begrijplelijke manier de technische kant van een opname benaderd.
    vind hier alleen de kleur voldoende en de compo(compositie) we aardig.
    scherpte is onvoldoende.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Tulp

      Geen van de drie bloemen komt er echt mooi uit, je foto spreekt me niet aan.


      Groeten
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Tulp

        Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
        Geen van de drie bloemen komt er echt mooi uit, je foto spreekt me niet aan.


        Groeten
        sluit ik aan

        Comment


        • #5
          Re: Tulp

          Bij dit soort foto is het vaak mooier als één bloem ( meestal de voorste) vlijm scherp is en de ander bloemen onscherp. Ook jouw compositie is aan de krappe kant, waardoor het hele beeld onrustig wordt. Misschien moet jij eerst rustig door de natuur/macro foto's op deze forum kijken. Jij zult merken dat somige beelden jouw meteen meer aanspreekt dan anderen. Kijk goed naar die beelden en let op hoe de fotograaf alles heeft neergelegd. Zo kan jij heel veel leren.
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

          Comment

          Working...
          X