Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleurrijk "Mons" (Bergen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleurrijk "Mons" (Bergen)

    Hi,

    gisteren had ik tussen twee meetings in Mons even tijd om wat opnames te maken.
    Om de ruime perspectieven weer te geven heb ik de 7-14mm maar weer op de G1 gezet.

    Hier zijn de resultaten :







    C U,
    Raf

  • #2
    Re: Kleurrijk "Mons" (Bergen)

    beetje half om half allemaal, vooral de gebouwen, vind de aandacht te veel naar de terrasstoelen gaan.
    tis hier tenslotte Architectuur!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Kleurrijk "Mons" (Bergen)

      beetje half om half allemaal, vooral de gebouwen, vind de aandacht te veel naar de terrasstoelen gaan.
      tis hier tenslotte Architectuur!
      Ik volg Bouk. Ik ben ook niet zo wild van deze 'Horeca'-foto's Voor de rest wel mooie waarnemingen van Mons. Kunnen zo in een folder van de middenstand
      Btw ... die gekleurde randjes kunnen mij helemaal niet bekoren
      Homo Sapiens Pentaxiensis

      Comment


      • #4
        Re: Kleurrijk "Mons" (Bergen)

        twee is een hele mooie.
        je moet volgens mij de foto niet enkel bekijken als architectuur versus terrasstoelen, maar als een esthetisch geheel.

        Comment


        • #5
          Re: Kleurrijk "Mons" (Bergen)

          Thanks voor jullie reakties !

          Laat me misschien toch even uitleggen wat ik wilde bereiken :

          Mons (Bergen) en bij uitbreiding de streek errond (Borinage) is gebrandmerkt met de kenmerken grijs, vuil, triestig, werkelozen, koolmijnen gesloten, ..... kortom, alles kommer en kwel.
          En hier heeft men toch veel inspanningen gedaan om het stadscentrum nieuw leven in te blazen. De gevels zijn opgeknapt, de straten (bijna) verkeersvrij, en al bij al zijn de mensen best aardig.

          Precies dat beeld van Mons wou ik hier even laten zien, maar blijkbaar zijn mijn pogingen niet al te succesrijk geweest

          C U,
          Raf

          Comment

          Working...
          X