Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zierikzee Stadspoort

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zierikzee Stadspoort

    Is het wat?

    Nikon D70S. Nikkor 18-70 mm AF-S DX f/3.5-4.5G IF-ED. Nikkor AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G.
    Kodak C875.
    Cor

  • #2
    Re: Zierikzee Stadspoort

    de toren staat wat kort tegen de kant gedrukt. Beetje meer ruimte laten
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

    Comment


    • #3
      Re: Zierikzee Stadspoort

      Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
      de toren staat wat kort tegen de kant gedrukt. Beetje meer ruimte laten
      Bedankt voor je reactie.
      Je hebt gelijk alleen is het niet altijd mogelijk.
      Ik heb nu al wat moeten wegpoetsen.
      Nikon D70S. Nikkor 18-70 mm AF-S DX f/3.5-4.5G IF-ED. Nikkor AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G.
      Kodak C875.
      Cor

      Comment


      • #4
        Re: Zierikzee Stadspoort

        leuke vakantieplaat maar geen sc kwaliteit.

        Ik had gewacht tot de positie van de schuit beter ten opzichte van die toren was komen te liggen, de doorkijk in de gracht en naar dat zaans bruggetje er achter vrij had gekomen, en dan pas vanaf lagere positie een foto geschoten.
        Hierdoor de drie monumente hun eigen verbonden plaats gegeven in een samenhangende plaat.
        Maar dit is Beoordelingspraat
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

        Comment


        • #5
          Re: Zierikzee Stadspoort

          Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
          leuke vakantieplaat maar geen sc kwaliteit.

          Ik had gewacht tot de positie van de schuit beter ten opzichte van die toren was komen te liggen, de doorkijk in de gracht en naar dat zaans bruggetje er achter vrij had gekomen, en dan pas vanaf lagere positie een foto geschoten.
          Hierdoor de drie monumente hun eigen verbonden plaats gegeven in een samenhangende plaat.
          Maar dit is Beoordelingspraat
          Toch bedankt voor je beoordelingspraat want daar is het mij om te doen.
          Ik had inderdaad meer foto's moeten maken vanaf verschillende standpunten en tijdstippen.
          Nikon D70S. Nikkor 18-70 mm AF-S DX f/3.5-4.5G IF-ED. Nikkor AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G.
          Kodak C875.
          Cor

          Comment

          Working...
          X