Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog één keer vlissingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nog één keer vlissingen

    zicht vanuit het "fort" naar de zee.
    de laatste van vlissingen.


    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

  • #2
    Re: nog één keer vlissingen

    Proficiat, jij hebt gisteren drie topics geopend op dit subforum.

    Jij moet dus dringend het forumreglement eens te lezen.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: nog één keer vlissingen

      moeilijke situatie om vast te leggen, hier toch redelijk geslaagd.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: nog één keer vlissingen

        Jos; ai, ai, te enthousiast geweest. nog maar eens het regelement gelezen. Sorry

        groeten,

        Bert
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: nog één keer vlissingen

          Lekker enthousiast blijven, maar wel binnen de regeltjes

          Heb ik me ook al eens aangestoten hoor.
          Je bent echt niet de eerste.

          Maar , goede plaat
          Als je hem eens genomen had terwijl je de stramme knietjes eens wat meer had gebogen, was hij een stuk sterker geweest.
          Jammer.
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

          Comment


          • #6
            Re: nog één keer vlissingen

            Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
            Lekker enthousiast blijven, maar wel binnen de regeltjes

            Heb ik me ook al eens aangestoten hoor.
            Je bent echt niet de eerste.

            Maar , goede plaat
            Als je hem eens genomen had terwijl je de stramme knietjes eens wat meer had gebogen, was hij een stuk sterker geweest.
            Jammer.
            hoe weet jij dat ik stramme knietjes heb ? Stond je soms achter mij ?

            maar dat terzijde; als ik "lager" was gegeaan was het stukje palen achter de plank vooraan verdwenen en dat willen we toch niet hebben of wel ?
            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
            www.bertofotografie.be

            Comment


            • #7
              Re: nog één keer vlissingen

              Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
              hoe weet jij dat ik stramme knietjes heb ? Stond je soms achter mij ?

              maar dat terzijde; als ik "lager" was gegeaan was het stukje palen achter de plank vooraan verdwenen en dat willen we toch niet hebben of wel ?
              Je had daarmee de onderste rij palen beter zien beginnen en uiteindelijk die hogere er achte boven de plank uit zien komen.
              En dat was een grafisch beter en mooier lijnenspel geweest.

              En dat van je knietjes was een grapje, maar de andere vlissingen foto heeft dezelfde kenmerken.
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

              Comment


              • #8
                Re: nog één keer vlissingen

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Proficiat, jij hebt gisteren drie topics geopend op dit subforum.

                Jij moet dus dringend het forumreglement eens te lezen.
                Jos, is dit niet aan de mods om hier over te oordelen
                Dit schaadt jou toch niet?
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                Comment


                • #9
                  Re: nog één keer vlissingen

                  Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                  Jos, is dit niet aan de mods om hier over te oordelen
                  Dit schaadt jou toch niet?
                  Hij wilt graag erg snel alle puntjes aanwijzen die niet volgens de regels gaan.
                  dat is nu eenmaal een hobby van hem.
                  Van mij mag hij.
                  Ik fotografeer liever..
                  Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                  Comment


                  • #10
                    Re: nog één keer vlissingen

                    Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                    Jos, is dit niet aan de mods om hier over te oordelen
                    Dit schaadt jou toch niet?
                    Je hebt helemaal gelijk.

                    Mijn excuses aan iedereen die ik geërgerd heb met mijn interventies.
                    Last edited by Jos Vanhengel; 29 mei 2009, 00:57.
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • #11
                      Re: nog één keer vlissingen

                      Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                      Jos, is dit niet aan de mods om hier over te oordelen
                      Dit schaadt jou toch niet?
                      Dit is wat men noemt sociale controle en wordt aangemoedigd op BD.

                      Waarom direct een MOD-interventie afdwingen als je door een ander lid even op je fout gewezen kunt worden.
                      (iemand wijzen op de fouten in zijn foto mag, waarom dan niet op de fouten in zijn postgedrag ?)
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: nog één keer vlissingen

                        fotovrienden,

                        aangezien ik degene ben die in eerste instantie door Jos opmerkzaam (sommige zullen misschien zeggen: "aangevallen" of zoiets) werd gemaakt op mijn foutje zal ik dan ook maar reageren:

                        ik vind er niks fout aan dat we elkaar op dit soort zaken wijzen en ik heb me daar dan ook helemaal niet druk om gemaakt. (alleen Jos bedankt voor zijn opmerking)

                        Zullen we maar stoppen met deze discussie ?

                        groeten,

                        Bert
                        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                        www.bertofotografie.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: nog één keer vlissingen

                          Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                          fotovrienden,

                          aangezien ik degene ben die in eerste instantie door Jos opmerkzaam (sommige zullen misschien zeggen: "aangevallen" of zoiets) werd gemaakt op mijn foutje zal ik dan ook maar reageren:

                          ik vind er niks fout aan dat we elkaar op dit soort zaken wijzen en ik heb me daar dan ook helemaal niet druk om gemaakt. (alleen Jos bedankt voor zijn opmerking)

                          Zullen we maar stoppen met deze discussie ?

                          groeten,

                          Bert
                          berto, als je spreekt over een mooie reactie, dit is er zeker eentje Ik ben zeker dat Jos en gans het moderator team zoiets echt appreciëren....
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: nog één keer vlissingen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            berto, als je spreekt over een mooie reactie, dit is er zeker eentje Ik ben zeker dat Jos en gans het moderator team zoiets echt appreciëren....
                            Dat kan ik zeker beamen.
                            Mvg,
                            SW
                            BD1071BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: nog één keer vlissingen

                              Toch leuk dat dit even ter sprake is gekomen

                              Prettig weekend allemaal

                              Gr Kees
                              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                              Comment

                              Working...
                              X