Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zomaar een straatje in vlissingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zomaar een straatje in vlissingen

    zomaar een straatje in Vlissingen. Als je vrij vroeg bent en het is dan niet zo'n best weer dan ben je zo goed als alleen (we waren met 2) en kun je rustig je gang gaan.


    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

  • #2
    Re: zomaar een straatje in vlissingen

    leuk shot, boom hoeft er voor mij niet bij.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: zomaar een straatje in vlissingen

      vaal straat en te weinig gebouw.
      Door de knietjes en hoger mikken.
      Dit is een beoordelings advies, geen SC kritiek.
      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

      Comment


      • #4
        Re: zomaar een straatje in vlissingen

        Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
        vaal straat en te weinig gebouw.
        Door de knietjes en hoger mikken.
        Dit is een beoordelings advies, geen SC kritiek.
        je hebt iets met mijn knieen (ik ook trouwens)
        als ik "lager" ga en "hoger" mik dan donderen die gebouwen achterover en dat willen we toch niet hebben; of wel?

        de volgende keer moet ik een ander antwoord bedenken; maar ja, als jij elke keer over mijn knietjes begint ....

        toch bedankt voor de commentaren.
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: zomaar een straatje in vlissingen

          Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
          je hebt iets met mijn knieen (ik ook trouwens)
          als ik "lager" ga en "hoger" mik dan donderen die gebouwen achterover en dat willen we toch niet hebben; of wel?

          de volgende keer moet ik een ander antwoord bedenken; maar ja, als jij elke keer over mijn knietjes begint ....

          toch bedankt voor de commentaren.
          Die achterover donderende gebouwen zijn eenvoudig in diverse fotoprogramma's weer recht te kantelen.
          Ook objectief afwijkingen zijn mooi bij te werken van ton vorm naar rechte lijnen.
          Zelfs scheef genomen foto's kun je recht zetten.
          Dat heet nabewerken..
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

          Comment


          • #6
            Re: zomaar een straatje in vlissingen

            Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
            Die achterover donderende gebouwen zijn eenvoudig in diverse fotoprogramma's weer recht te kantelen.
            Ook objectief afwijkingen zijn mooi bij te werken van ton vorm naar rechte lijnen.
            Zelfs scheef genomen foto's kun je recht zetten.
            Dat heet nabewerken..
            Irineas, je hebt natuurlijk helemaal gelijk maar ik gebruik alleen Lightroom en daar kan dat allemaal niet mee.

            groeten,

            Bert
            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
            www.bertofotografie.be

            Comment


            • #7
              Re: zomaar een straatje in vlissingen

              Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
              je hebt iets met mijn knieen (ik ook trouwens)
              als ik "lager" ga en "hoger" mik dan donderen die gebouwen achterover en dat willen we toch niet hebben; of wel?

              de volgende keer moet ik een ander antwoord bedenken; maar ja, als jij elke keer over mijn knietjes begint ....

              toch bedankt voor de commentaren.
              Plat op de buik lijkt me nog beter, kijk wel uit voor de hondenpoep.

              Comment


              • #8
                Re: zomaar een straatje in vlissingen

                wel ik vind het wel een goeie,maar ik volg bouk hier deels met die boom,maar we kunnen ze ook moeilijk verplaatsen hé


                grtjs,


                jeannot

                Comment


                • #9
                  Re: zomaar een straatje in vlissingen

                  toch efkes reageren op die opmerkingen over de boom.
                  ik begrijp jullie standpunt maar;
                  ik heb het geprobeerd. Als ik de boom helemaal wegsnij dan begint de foto bij het kleine deurtje en het bakstenen geveltje erboven. Ziet er niet uit.
                  Dus nog verder snijden tot aan de volgende gevel. Dan is het, volgens mij, leuke effect van het deurtje weg.
                  Dus dan maar een compromis gesloten en de boom erbij gelaten.
                  Als ik er bij het maken van de opname aan gedacht had was er wellicht een oplossing geweest.

                  Bedankt voor de reacties.

                  Bert
                  Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                  www.bertofotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: zomaar een straatje in vlissingen

                    ik vind het een leuk plaatje

                    greets
                    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                    www.korandoke.be

                    Comment

                    Working...
                    X