Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

    Hallo,
    ik vroeg me af of niemand conecties heeft met mensen in (wit)-rusland, of een van de nabijgelegen landen of die zelf regenmatig naar een van deze landen afzakt.
    Anders zou het wel leuk zijn moest deze persoon een gezamelijke inkoop organiseren voor de Peleng 8mm fisheye lenzen. Deze persoon zou er nog een mooie cent aan overhouden ook, en wij moeten dan wat minder betalen dan op ebay waar de prijzen van deze lens tegewoordig toch wel een beetje de pan uitswingen) Vraag is er genoeg (kijk maar een rond op de fora).

    groeten laurent,
    en hopelijk zit er hier zo iemand op het forum

  • #2
    Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

    Dat ding is toch gewoon te bestellen op Rugift?
    Zijn de verzendkosten dan zo exorbitant.....

    Comment


    • #3
      Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

      de prijs van die peleng schiet als een paddenstoel de lucht in 6 maanden geleden kon je dat lensje nog kopen voor 250€ op dezelfde website

      Comment


      • #4
        Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

        Oorspronkelijk geplaatst door tonyt Bekijk bericht
        de prijs van die peleng schiet als een paddenstoel de lucht in 6 maanden geleden kon je dat lensje nog kopen voor 250€ op dezelfde website
        € is tov $ toch serieus gezakt , als je nu rekent aan 1,36 $ of vroeger 1,50 $ voor een € weet je de reden.

        hou rekening dat je via ebay en paypal verzekert bent mocht het uit Witrusland mislopen. Ik denk dat je buiten verzendings kosten weinig winst over verschil zult maken door gezamenlijke aankoop.
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

          ik heb een poolse neef, maar dan heb je wel 0 (nul) zekerheid dat het het goede spul is en als je stukken hebt, kan je waarschijnlijk zelf terug naar ginder...
          en Polen is nog een eindje van wit rusland ook
          hoe meer f**k hoe meer vreugd

          **=ol

          Comment


          • #6
            Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

            neeja, de prijs op ebay is tegenwoordig soms al over de 300 euro (exclusief verzendkosten), maar ik denk dat aankopen in wit rusland zelf nog lukt voor 200 (heb ik via via gehoord), dusja daarmee dat ik een gezamelijk aankoop voorstelde, enja qua garantie, die heb je dan indd niet, maar via ebay heb je deze ook niet als je een peleng koopt en via ruggift ook niet wrees ik

            Comment


            • #7
              Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

              Ik ben op zoek naar een Peleng 8mm, dus als je besteld hou me zeker op de hoogte via e-mail a.u.b. johan.heyrman@gmail-punt-com

              Comment


              • #8
                Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

                Ik doe mee stuur me maar een berichtje als je concrete plannen hebt.

                oops, dubbele post
                Last edited by johan.heyrman; 25 mei 2009, 21:48. Reden: oops

                Comment


                • #9
                  Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

                  Als je ze voor die prijs kan vinden wil ik ook wel meedoen
                  Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

                    Dan ben ik ook in
                    --- Panasonic FZ 50---
                    ---Canon Eos 450D---

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

                      Het goedkoopste dat ik kan vinden is op rugift
                      Iemand nog lagere prijzen gevonden?
                      --- Panasonic FZ 50---
                      ---Canon Eos 450D---

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

                        Wel vreemd dat het op rugift bijna 40 euro scheelt tussen kopen in dollar en kopen in euro, en pas vanaf vijf stuks kan je "winst" doen op shipping. Dus moeten we minstens met 6 zijn willen we deze lens wat goedkoper krijgen
                        Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

                          Laat met ook maar iets weten dan.
                          ::: Flickr :::

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

                            Hier ook interesse in een Peleng 8mm.

                            En zie een inkoopactie ook wel zitten.

                            Greetz rich
                            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie wil gezamelijke aankoop Peleng 8mm organiseren

                              Is dat zo een goed objectief?
                              of gewoon iets speciaal?
                              Ik ben aan het uitkijken om een fisheye te kopen voor op mijn D90... werkt deze hier ook bij? beter dan de nieuwe Nikon 10.5mm?

                              Sorry maar ik hoor voor het eerst van dat merk.
                              Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

                              Comment

                              Working...
                              X