Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Om ter blauwst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Om ter blauwst

    Deze vlindertjes zijn hier al vaker gepasseerd.. maar het zijn toch zo een schatjes






    Volgens mij wint de bovenste in het om-ter-blauwst zijn







    Eentje dicht...







    ...en eentje open.
    Last edited by BoBo_Igor; 22 mei 2009, 18:53. Reden: Wijziging handtekening

  • #2
    Re: Om ter blauwst

    bij foto 1 en 3 mis ik wat scherpte op de linkervleugels, wat niet wegneemt dat het zeer mooie foto's betreft, die ik ook wel in mijn collectie zou willen

    Comment


    • #3
      Re: Om ter blauwst

      Oorspronkelijk geplaatst door luc 1963 Bekijk bericht
      bij foto 1 en 3 mis ik wat scherpte op de linkervleugels, wat niet wegneemt dat het zeer mooie foto's betreft, die ik ook wel in mijn collectie zou willen
      sluit ik bij aan,vind de naam zo groot wel storend

      Comment


      • #4
        Re: Om ter blauwst

        Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        sluit ik bij aan,vind de naam zo groot wel storend
        ik volg , moet wel zeggen , de eerste heel sjiek vastgelegd

        xiebu
        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
        *BD1033BE*

        Comment


        • #5
          Re: Om ter blauwst

          Mooi in beeld gebracht.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Om ter blauwst

            Handtekeningen iets subtieler en je hebt 3 schitterende platen!

            De commentaar op de onscherpe linkervleugels, vooral op de eerste foto, vind ik een beetje te kortzichtig. Macrofotografen zouden toch beter moeten weten
            De 2 kopjes in hetzelfde scherpstelvlak krijgen is al niet simpel en dan willen de mensen
            ook nog alle 8 vleugeldelen in het scherptegebied zien vallen ... trouwens, het stoort niet.

            https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

            http://wim-meeus.blogspot.com/
            https://1x.com/wimmeeus/

            Comment


            • #7
              Re: Om ter blauwst

              De eerste uit deze mooie reeks is mijn favo
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #8
                Re: Om ter blauwst

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus, gNo & xiebu
                Handtekeningen iets subtieler en je hebt 3 schitterende platen!
                Oei ja, ik durf die dingen wel eens groot te zetten opdat ze duidelijk zijn. Maar bij nader inzien toch wel wat té groot
                Ik ben zo nog wat aan het proberen de goeie te vinden, aansluitend met de (nieuwe) layout van de voorpagina van mijn site

                Bedankt voor de opmerkingen en waarderingen

                Comment


                • #9
                  Re: Om ter blauwst

                  Mijn eerste reactie was: hoe komt die erbij om die 2e vlinder erbij te shoppen? Dat is toch niet mooi. Pas toen ik de schaduw van het voelsprietje zag op de vleugel van de onderste vlinder, was ik ervan overtuigd dat het geen photoshop is. Sorry hé

                  Mijn tweede reactie dan: wauw! ferm gezien en vast gelegd die twee vlinders tegelijk.
                  Maar ... ik ben een beetje conservatief en ga toch voor de 2e foto, ook al zie je ze vaak in deze pose en compositie.

                  Maar zoals je al zei, het blijven schatjes en je hebt ze mooi vast gelegd

                  Comment


                  • #10
                    Re: Om ter blauwst

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk bericht
                    Handtekeningen iets subtieler en je hebt 3 schitterende platen!

                    De commentaar op de onscherpe linkervleugels, vooral op de eerste foto, vind ik een beetje te kortzichtig. Macrofotografen zouden toch beter moeten weten
                    De 2 kopjes in hetzelfde scherpstelvlak krijgen is al niet simpel en dan willen de mensen
                    ook nog alle 8 vleugeldelen in het scherptegebied zien vallen ... trouwens, het stoort niet.

                    hier ben ik het mee eens

                    Comment


                    • #11
                      Re: Om ter blauwst

                      drie mooie opnames, voorkeur gaat naar nr 2
                      http://luc-danneels.be/

                      Comment

                      Working...
                      X