Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony telezoom lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sony telezoom lens

    Hallo,
    Ik ben een echte beginner op fotografie gebied, ik wil een telezoomlens aanschaffen maar weet niet goed welke lens ik het best kan kiezen, ik heb een DSLR sony alfa 200 met de kit lens.Mijn budget is beperkt zon 250€ het is niet veel maar voor een beginner
    Nu gaat mijn keuze naar de sony 75-300 f:4.5-5.6 of de sony DT 55-200 f:4.0-5.6, of zijn er nog andere die rond deze prijsklasse liggen van aanvaardbare kwaliteit.
    Wie kan mij raad geven.
    Last edited by tom10; 21 mei 2009, 22:19.

  • #2
    Re: sony telezoom lens

    2e hands minolta 70-210 f/4 beercan, of een minolta 100-300 telezoom??

    goeie beercan kost ongeveer tussen 140 en 160 euro. 100-300 minolta tussen de 100 en 125 euro..

    het is maar een idee, het zijn wel FF-lenzen, dus naadloos aansluiten op je kitlens doen ze niet..

    Comment


    • #3
      Re: sony telezoom lens

      Een Minolta 70-210mm sluit toch mooi aan op de 18-70mm kitlens? Zelf heb ik niet de "beercan" maar de f/3.5-4.5 versie, met jouw budget zou ik echter voor de beercan gaan, maar deze weegt wel wat en de minimale scherpstelafstand is ook nogal groot.
      about.me/stijnv

      Comment


      • #4
        Re: sony telezoom lens

        Dit kan helpen

        Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...