Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alternatief voor canon statiefgondel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • alternatief voor canon statiefgondel

    Hallo,

    Weet iemand een alternatief voor de waanzinnig dure statiefgondel van Canon voor de 70-200L F4 (IS) (€ 137 bij Konijn)?
    En zo ja: waar te verkrijgen (eventueel link naar-)?

    (Ik hoop dat het hier op zijn plaats staat: het is wel een accessoire, maar het gaat toch over objectieven dacht ik )

    Alvast dank

  • #2
    Re: alternatief voor canon statiefgondel

    er bestaat een namaak gondel en veel goedkoper
    er is hier is een discussie over geweest maar vind ze niet direkt terug
    mvg Wilfried

    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

    Comment


    • #3
      Re: alternatief voor canon statiefgondel

      gevonden, ik heb de discussie dan nog zelf opgstart
      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
      mvg Wilfried

      7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

      Comment


      • #4
        Re: alternatief voor canon statiefgondel

        Bedankt Wilfried voor de snelle respons.

        Ik vond er via je link inderdaad een bij "gadgetinfinity" en die naam ben ik al tegengekomen bij de strobisten als betrouwbaar leverancier van flashtriggers.
        Ik ga er daar eentje bestellen denk ik: $ 48 (= € 36) inclusief verzending.
        Er staan goedkopere op Ebay maar als ik de foto's goed bekijk (in zoverre dat mogelijk is op die kleine afbeeldingen) lijken me die minder robuust.

        Comment


        • #5
          Re: alternatief voor canon statiefgondel

          Had je deze al bekeken?
          www.indetailfotografie.nl

          Comment


          • #6
            Re: alternatief voor canon statiefgondel

            Nog een alternatief.

            Ik kan wel niet oordelen wb de kwaliteit, doch wel wb leverancier waar ik al meerdere goede ervaringen mee had.
            Canon EOS 5D Mark IV | EF 17-40 f/4 L | EF 24-70 f/12.8 L | EF 24-105 f/4 L | EF 70-200 f/4 L IS | EF 50 f/1.4 | EF 85 f/1.8 | EF 15 f/2.5 | 2 x Speedlite 580EX II | Speedlite 430EX II

            Comment


            • #7
              Re: alternatief voor canon statiefgondel

              @ Dededan:

              Jouw alternatief is echt wel het goedkoopste. En zo te zien is het dezelfde gondel dan deze die Gadgetinfinity verkoopt.
              Helaas.... mijn bestelling was al weg. Niet dat het nu zoveel Eurootjes scheelt, maar elke € is er natuurlijk één.
              Ik heb echter op die site nog twee dingen gevonden waar ik al lang naar zocht en aan een hééél aanvaardbare prijs. Ik heb hem in mijn favorieten gestoken.
              Bedankt

              Stan

              Comment

              Working...
              X