Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reparatie canon lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reparatie canon lens

    Sinds enige tijd heb ik een canon 70-200 2.8 IS lens en deze vertoont een paar probleempjes de laatste tijd.
    Focus zit precies niet meer zo juist en de IS heeft soms wat kuren... Iemand enig idee waar ik deze lens kan laten nazien(liefst erkend canon service center)

    als ik op de canon site ga kijken kom ik uit op ETB in Roosendaal nu dat is toch wel een heeeel eindje weg voor mij vandaar mijn vraag of er dichterbij niets is...

    Moest dit niet het geval zijn, hoe zijn jullie ervaringen met ETB, hoe lang zal dit ongeveer duren en hoe hoog schatten jullie de kostprijs(frontfocus afstellen en IS bekijken)?
    Last edited by ekke; 14 mei 2009, 10:29.
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

  • #2
    Re: reparatie canon lens

    dichterbij waar ?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: reparatie canon lens

      Volgens mij is het ETB in Roosendaal of anders Parijs. In België is er geen hersteldienst, maar ik kan me vergissen. Ik ga altijd naar ETB. Ze zijn daar vriendelijk en je krijgt een goede service. Momenteel is er een 28-70 binnen van me, maar die is nu toch al bijna 2 weken daar. Ze hebben het nu zeer druk met de check-up en herstelling van de Mark3's. Dat gaat nu blijkbaar voor. Best wel op voorhand bellen voor een afspraak.

      Zit er geen garantie meer op de lens?

      Comment


      • #4
        Re: reparatie canon lens

        lens niet nieuw gekocht en garantieperiode zal wel al even voorbij zijn... enig idee wat de kostprijs gaat zijn van zo iets?

        ja sorry bouk dichter bij Leuven/Brussel :-) ik dacht dat het hier ergens stond...
        Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

        Comment


        • #5
          Re: reparatie canon lens

          In Nederland bestaat zoiets als de post en ik dacht in België ook....
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X