Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 x een roofvlieg (?)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3 x een roofvlieg (?)

    een soort roofvlieg, peins ik, in het gezelschap van een paar keverkes, die vrolijk tussen zijn poten rondwriemelden ... gek gezicht





    nikon d300 ; tamron 17-50mm 1:2.8 IF ; nikkor 50 1:1.8 D ; sigma 150 1:2.8 Macro D ; sigma 70-200 1:2.8 II HSM ; sigma 2 x teleconvertor
    www.kunjo.be

  • #2
    Re: 3 x een roofvlieg (?)

    Het is een snipvlieg in de karakteristieke houding. Wel een rover, geen roofvlieg. Bij de tweede had er wel links wat afgemogen en rechts wat ruimte erbij. De derde staat net iets te centraal vind ik.
    Canon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm

    Comment


    • #3
      Re: 3 x een roofvlieg (?)

      Persoonlijk vind ik de derde de meest geslaagde owv de compo en kleur.
      Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

      Comment


      • #4
        Re: 3 x een roofvlieg (?)

        Eigenwijze compo's, da's geen slechte zaak. Ik vind de eerste twee persoonlijk nét niet zo lekker kijken, de derde vind ik wel geslaagd.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #5
          Re: 3 x een roofvlieg (?)

          Da's moelijk kiezen,voorkeur voor nr2 in een beetje andere compo maar da's voorkeur hé
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: 3 x een roofvlieg (?)

            dankt u voor de comments ! De bedoeling was inderdaad eens voor net iets andere compo's te kiezen ... de 2de verdient inderdaad iets meer ruimte aan de rechterkant, zal da vanavond eens aanpassen en posten
            nikon d300 ; tamron 17-50mm 1:2.8 IF ; nikkor 50 1:1.8 D ; sigma 150 1:2.8 Macro D ; sigma 70-200 1:2.8 II HSM ; sigma 2 x teleconvertor
            www.kunjo.be

            Comment


            • #7
              Re: 3 x een roofvlieg (?)

              'k Ga ook voor je tweede Tja de compo...dat is al gezegd
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #8
                Re: 3 x een roofvlieg (?)

                Ik ga ook voor de tweede ik had rechts een beetje meer ruimte gelaten nu zit hij met zijn neus haast tegen het kader
                Grt
                Theike
                Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

                Comment


                • #9
                  Re: 3 x een roofvlieg (?)

                  Kvind het een geslaagde reeks

                  mvg noellie

                  Comment

                  Working...
                  X