Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankopen in USA?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankopen in USA?

    Doe ik deze beter in de tax free shops van de luchthavens of toch beter in de states zelf?
    Welke lens zou ik daar kunnen aanschaffen als goede all rounder?

    En heeft iemand een idee van het prijsverschil? Dan kan ik me wat voorzien :P

    Cheers
    Nikon D300

  • #2
    Re: Aankopen in USA?

    In de USA zelf zijn de objectieven goedkoper. Overigens om welk merk en type camera gaat het?
    [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

    Comment


    • #3
      Re: Aankopen in USA?

      Kocht verleden maand in Florida een Tamron 18-270 voor omgerekend 40 euro minder dan de prijs bij konijn
      de moeite maar nu wel geen 2 jaar garantie moet je toch ook overnadenken
      Nikon D810 - Nikon MB-D12 batterijgrip -28mm F 1.8 G - 50 mm F 1.8 G - 85mm F 1.8 G -16-35 F4 -24-120mm f/4G VR -70-200 F4 - 28-300mm VR - SB700
      Nikon V1-FT1 10-30 en 30-100

      Comment


      • #4
        Re: Aankopen in USA?

        Oorspronkelijk geplaatst door Matheww_1 Bekijk bericht
        Doe ik deze beter in de tax free shops van de luchthavens of toch beter in de states zelf?
        Welke lens zou ik daar kunnen aanschaffen als goede all rounder?

        En heeft iemand een idee van het prijsverschil? Dan kan ik me wat voorzien :P

        Cheers
        je vind geen lenzen hoor in de tax free shops! en in de states moet je ook nog altijd tax betalen van de staat... maar zowiezo is het goedkoper! Ik was vorige week in NY en ik heb bitter weinig gezien in de taxfree shops! enkel wat pocket cams en ipods enzo....

        ga naar B&H of Calumnet...

        als je een all rounder wil, dan is een bridge camera perfect...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment

        Working...
        X