Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

National Geographic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • National Geographic

    Hallo

    Ik heb eergisteren het boek van "National Geographic" Collector's edition: 100 beste foto's gezien en heb het vandaag gekocht, het zijn echt stuk voor stuk prachtige foto's. Het is een zeer goede kwaliteit en geen magazine papier. Het is degelijk, hard papier, hardere kaft, ... het boek kost € 9,95 Het is echt een aanrader voor iedere fotoliefhebber, het zijn foto's van mensen, dieren, natuur, ... echt National Geographic dus
    Hieronder vind u de link naar de site waar het boek staat (het is het tweede boek) en de tweede link is naar een andere forum waar er ee npaar vb staan van foto's in het boek en ook nogmaals de kaft met de bekendste foto van National Geographic, iedereen kent hem



    Vandaag zag ik bij de plaatselijke boekhandel de National Geographic fotospecial met de 100 beste foto's die ooit door de NG-fotograven zijn gemaakt


    Mathieu

  • #2
    Ik heb het boek ook al gezien maar nog niet gekocht. Houd er wel rekening mee dat "De 100 beste foto's" wel een heel arbitraire benadering is als je moet kiezen uit honderduizenden foto's die ooit voor National Geographic gemaakt zijn.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      moest ik het ergens tegenkomen denk ik wel dat ik het zou durvern aanschaffen
      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by Lazy Charles
        Ik heb het boek ook al gezien maar nog niet gekocht. Houd er wel rekening mee dat "De 100 beste foto's" wel een heel arbitraire benadering is als je moet kiezen uit honderduizenden foto's die ooit voor National Geographic gemaakt zijn.
        Als je er zo over denkt, heb je gelijk, maar toch blijven het stuk voor stuk topfoto's

        Hier is ook nog een link over die vrouw uit Afghanistan, foto van nu en vroeger + artikel

        Comment


        • #5
          Bedankt voor de tip. Ik ben enkele jaren lid geweest van NG en heb altijd genoten van de mooie foto's (behalve die van enge insecten enzo ).
          Helaas had ik op het laatst geen tijd meer om alles te lezen.
          Ik zal eens in de boekwinkel dit boek gaan bekijken.
          Meer foto's op Mukblog

          Comment


          • #6
            zou je eventueel eens het ISBNummer willen posten aub.
            thanks
            mvg,
            Dieter

            Comment


            • #7
              Originally posted by dieter_vh
              zou je eventueel eens het ISBNummer willen posten aub.
              thanks
              Ik zou dit zeker doen, maar er is geen ISBNummer, want het is een magazine... Het is eigenlijk een boek, maar uitgegeven als magazine. Foutje van mij...

              Comment


              • #8
                Het blijft een speciaal magazine, steeds uitgebreide verslaggeving en fotografie, sinds een paar jaar in het Nederlands ook .. wij hebben alle nummers sinds ergens in de jaren 1950 (dank zij nonkel van de boekenwinkel, en later zette mijn vrouw het abonnement verder..)

                Zal ook dat fotoboek even gaan opzoeken want dat hebben we niet gekregen.
                Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                Comment

                Working...
                X