Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beetje water geven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beetje water geven

    Last edited by koen1950; 3 mei 2009, 17:43.

  • #2
    Re: Beetje water geven

    Was het écht onmogelijk om die wegwijzers uit het beeld te houden?
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Beetje water geven

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Was het écht onmogelijk om die wegwijzers uit het beeld te houden?
      ja ik heb van alle kanten geprobeerd er staan ook allemaal lantaarnpalen in de weg als je het ene niet hebt hebt je het andere , maar de foto is niet getrukeerd, je moet weten die kraan stond op een druk rond punt, en je hebt maar twee kanten waar je hem kan nemen de kopse kanten moet je hem niet nemen he
      maar ik heb nog eens terug gereden en die borden verweiderd

      Last edited by koen1950; 4 mei 2009, 07:07.

      Comment


      • #4
        Re: Beetje water geven

        Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
        je hebt maar twee kanten waar je hem kan nemen
        Is het nu net niet één van de eigenschappen van een rond punt dat het rond is? Denk dat er toch wat meer uit te halen was. En de PS bewerking smaakt al helemaal nergens naar... Da's maar wat gepruts imo: halve palen laten staan, duidelijke waas op de geretoucheerde plekken, zichtbare herhaling van de clone stamp...
        Wat mij betreft: verticaal klasseren en opnieuw beginnen. (Mij ook een raadsel waarom je deze bij showcase post, maar da's je goed recht natuurlijk.)
        Maar misschien komen er nog héél andere meningen van andere BD'ers...

        Grtz,
        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

        Comment


        • #5
          Re: Beetje water geven

          Ik vind het wel een leuk kunstwerk, maar de foto ervan is niet zo boeiend.

          Comment


          • #6
            Re: Beetje water geven

            ja , maar kom maar eens proberen om het beter te doen ,ja ben geen fantast in bewerken van foto's , dan moet je genoegen nemen met de eerste origenele foto , ik vond het kunstwerk de moeite om het hier te plaatsen , en wat betreft het plaatsen van foto's in showcase je kan het niemand vragen , en plaats je in beoordeling komt er geen kat kijken

            Comment


            • #7
              Re: Beetje water geven

              Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
              ... en wat betreft het plaatsen van foto's in showcase je kan het niemand vragen , en plaats je in beoordeling komt er geen kat kijken
              Heb je er al eens bij stilgestaan, wat een hels karwei het is voor de gemiddelde forumbezoeker om op al jouw draadjes te reageren?

              Misschien kan je wat kritischer worden op eigen werk en een beetje meer geduld hebben bij het wachten op reacties.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Beetje water geven

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Heb je er al eens bij stilgestaan, wat een hels karwei het is voor de gemiddelde forumbezoeker om op al jouw draadjes te reageren?

                Misschien kan je wat kritischer worden op eigen werk en een beetje meer geduld hebben bij het wachten op reacties.
                ok , ik plaats veel foto,s mischien te veel , maar als ik een foto niets vind reageer ik niet , en als er op mijn foto's niet gereageerd zal dat ook zo zijn , maar iedereen moet nog zelf de beslissing nemen of zijn foto geschikt is voor showcase , en daar maak ik wel eens een fout in , maar ook andersom heb ik toch al eens gezegt geweest dat ik in beoordeling plaatste en dat ze zeiden waarom plaats je dat niet in showcase

                Comment

                Working...
                X